SANT JORDI 2012

Com cada any celebrem la festa de Sant Jordi tots plegats! Els més petits ens demostren les seves habilitats cantant i els més grans amb les narracions i poemes!
Visca Sant Jordi!!!

IV JOCS DE PATI 2012

La setmana del 27 de febrer al 2 de març s’ha portat a terme a la nostra escola, per quart any consecutiu, un ambiciós projecte sobre jocs que es realitzen arreu del món.

Als patis d’aquesta setmana s’hi han jugat cinc jocs diferents (xarranca, matar, baldufa, diana amb taps de llet i la peste). Els nens han tingut la oportunitat de jugar amb els companys d’altres classes i ser conscients que una molt bona manera de comunicar-nos és mitjançant el joc.

Prèviament s’ha realitzat un treball interdisciplinari entre l’aula d’acollida, l’àrea d’educació física i les diferents tutories de primària:

• Els alumnes de l’Aula d’Acollida han explicat a les tutories els jocs, com es diuen en d’altres idiomes i han realitzat una petita demostració.
• Tots els nens de l’escola han elaborat una fitxa explicant els jocs, els països on es juga i el seu dibuix.
• Cada classe ha confeccionat un mural ben maco que hem penjat al vestíbul.
• S’han preparat els jocs a les sessions d’educació física.
• Finalment, tot ha culminat amb la dinamització dels alumnes de 6è(i l’ajut dels mestres d’educació física) que han fet un magnífic treball organitzant les estacions dels jocs durant els patis de tota la setmana i han ajudat als seus companys i companyes a passar estones divertidíssimes.

Aquí teniu algunes imatges d’aquesta setmana de “Jocs de pati”:

FRUITA A L’ESCOLA

A l’escola estem participant en la campanya “Fruita a l’escola”; doncs la fruita és molt saludable i cal menjar-ne a diari.
Una vegada al mes, rebem tres tipus de fruita i/o verdura que distribuim en tres dies. Ens la mengem per esmorzar i està boníssima !!!

CARNAVAL

Aquest és el pregó on carnestoltes ens va donar les ordres:

Aquí el divendres de carnaval amb ball i disfresses:

Alguns exalumnes que ens troben a faltar:

I els mestres també disfressats:

PROU RETALLADES

Avui ens hem concentrat a la sortida de l’escola pares i mares, nen i nenes i mestres per reunir-nos amb l’escola Joan Llongueras per dir no a les retallades en educació doncs demà s’aproven al Parlament els nous pressupostos. Volem agrair a tots ells la seva assistència doncs ja se sap que la unió fa la força. Aquí teniu algunes fotos:

Sols podem dir dues paraules: MOLTES GRÀCIES

Aquí teniu més fotos i vídeos del 14 de febrer, dia que Pares, mares, alumnes i mestres ens varem unir per començar a lluitar pels nostres drets socials, en aquest cas l’EDUCACIÓ.

El primer vídeo ens mostra el vestíbul de l’escola Joan Llongueras, a on es va realitzar l’assemblea conjunta amb la nostra escola.

Per últim anem a posar-vos un vídeo, de la caminada fins l’ IES PINEDA. A on tallarem el trànsit i tot el veïnat va sortir al balcons per escoltar-nos. Va ser molt bonic veure a tothom junt per una causa conjunta;l’EDUCACIÓ de la nostra societat.

PREGÓ D’EN CARNESTOLTES

En CarnestolTes, rei del Carnaval ha arribat a la nostra escola i als nens i nenes de 6è els ha encarregat que llegissin el seu pregó on ens ha dit les ordres per portar durant tota la següent setmana:
o Dilluns: Alguna cosa al cap.
o Dimarts: Vestits d’anar a dormir.
o Dimecres: Cabell pintat o divertit.
o Dijous: Tothom amb faldilla i corbata.
o Divendres: Disfressa.