PERSONATGE MISTERIÓS

Les normes i el funcionament del personatge misteriós.

• Es publicaran dos pistes del personatge misteriós per setmana (dilluns i dijous)  fins arribar com a màxim 10 pistes, s’aviarà quan es publiqui l’última pista.
  • Cada alumne només pot donar una única resposta. Ha de contestar escrivint un comentari en el bloc.
  • Com més aviat s’endevini el personatge més punts s’aconseguiran. En la pista 1, 10 punts, en la pista 2, 9 punts, en la pista 3, 8 punts, en la pista 4, 7 punts i així fins arribar a la pista 10, 1 punt.
  • La resposta s’escriurà en forma de comentari.
  • En la resposta és obligatori que consti el vostre nom, cognom i grup classe. Si falta alguna d’aquestes informacions perdreu punts (un punt menys per cada informació que falti)
  • Només per participar encara que no encerteu ja tindreu un punt.
  • Us poden ajudar els vostres pares, mares o familiars.
  • Al llarg del curs farem un personatge misteriós per trimestre i sumarem els punts.
  • Donarem un diploma a tots els alumnes que participin en tots els personatges misteriosos publicats al llarg del curs.
  • Al final de curs, un cop sumats els punts dels personatges misteriosos tindran premi els tres alumnes de tercer i els tres alumnes de quart amb més puntuació
  • Tot el que no estigui contemplat en aquest reglament serà resolt pel jurat.

Aquest és el primer personatge misteriós…

1. Li agradava cuidar els nens i nenes.

2. Sovint porta paraigua.

3. Viu a la ciutat de Londres.

4. El seu amic és escura-xemeneies.

5. Li agrada molt cantar.

6. Balla molt bé.

7. És el personatge d’una pel·lícula musical.

8. A vegades diu:

‘SUPERCALIFRAGILISTICOESPIALIDOSO’

Aquesta és l’última pista d’aquest personatge