Monthly Archives: juny 2009

L’Obra de Teatre “El vestit nou de l’Emperador”

La nostra obra es titula”El vestit nou del l’emperador “.

Tracta d’un emperador molt presumit que cada dia estrenava un vestit , els sastres no paraven de cosir .

Un dia van venir uns forasters i van fer-li un vestit nou. Van anar al castell per ensenyar-li les mostres del vestit…

A l’obra hi surten molts personatges com: la mestressa, la cuinera , els criats i molts més.

Aquesta obra la representarem el proper 9 de juny… esperem que us agradi!!

OBRA DE 6èB “El jardí de Flaira-nas”

El dia 29 de maig vam anar els nens i nenes de 6èB a fer una obra de teatre a l’Atrium de Viladecans.

L’obra de teatre es deia “El jardí de flaira-nas.

Al principi, en els assajos vam millorar els gestos, com posar el decorat, etc. Quan van venir els pares i els nens i nenes d’altres cursos ens vam posar molt nerviosos. La tanca del decorat es va caure pero ho vam evitar i ningú es va donar compte…

Però va anar tot bé, al final ens vam presentar i tots vam aplaudir i cridar el nom de la professora Aroha. 

Obra de 6èA SIS LLADRES DE CAMÍ RAL

Els alumnes de 6è A us volem explicar l’obra de teatre que vam fer el dia 20 de Març.

Quan va arribar l’hora d’anar a l’Atrium tothom estava molt nerviós. Vam arribar a l’Atrium i vam deixar les motxilles al terra, en Joan ens va ensenyar l’escenari i els  seients: on es seien les nostres familíes. Després d’això nosaltres vam començar a assajar, al principi ens va sortir una mica malament teníem que vocalitzar i parlar més fort perquè així els del final ens sentin bé. Vam començar a fer-ho bé i la Marta ens va felicitar. Aquesta obra tenia de tot: soldats, reis, reina, princeses, lladres, nois, pregoner, missatger, firaires… Tot el que vam fer va ser assajar, assajar…

 Quan va ser l’hora de l’obra el públic es va seure i nosaltres estàvem molt nerviosos i tots ens desitjaven molta sort. Quan vam acabar l’obra el públic ens va aplaudir molt i nosaltres vam donar les gràcies.

CONCURS”MENGIM MENJAM”i”ONCE”

Els alumnes de cicle superior hem participat en dos concursos, són aquests:

El concurs “MENGIM MENJAM”. Tracta de dibuixar un paisatge reemplaçant les coses per menjars saludables, això costa una mica però es divertit i graciós. I l’ho bó és que tot el grup guanyarà una bicicleta per cadascú.

E l concurs de la “ONCE” tracta de fer una portada nova per la revista de la ONCE per això has de tenir molta imaginació. Costa una mica però és divertit i pots guanyar molts premis. No obstant, per participar ens van regalar un regle a cada nen o nena que participès.

Ha estat super divertit!

JOCS TRADICIONALS

L´escola Pau Casals ha organitzat jocs als patis per als nens petits com per exemple: xerranca, bitlles, xapes etc.

Concretament es fan tots els dijous  al pati a la zona dels arbres.

Els alumnes de cicle superior estem ajudant a fer-ho.

 

L’obra de teatre EL FLAUTISTA D’HAMELIN

Els nens de 5è B estem preparant una obra que es titula “El flautista d’ hamelin´´.

L´obra tracta sobre unes rates que invadeixen la ciutat d’Hamelin.

La gent no sabia què fer i va aparèixer un flautista que va demanar diners per emportar-se les rates.

El batlle va acceptar però després no va voler  pagar.

Com al flautista no li va agradar se’n va emportar tots els nens i nenes d’ Hamelin…

Si voleu sapiguer el final d’aquest conte, us animem a que veieu el conte en aquesta

adreça: http://www.unamadecontes.cat/demo/show_video/8