Monthly Archives: maig 2009

TROBADA DE KORFBALL

El dia 18 de maig vam anar a la primera trobada de korfball per a nosaltres el C.E.I.P Pau Casals. Aquesta era la XI Trobada de korfball, a Can Tintorer (Gavà).

Vam anar amb col·legis de Castelldefels, Gavà i Viladecans. Cada col·legi va jugar quatre partits.

El korfball és un esport molt divertit semblant al bàsquet.Però en el korfball no es pot botar la pilota, ni còrrer amb la pilota en les mans. Són vuit jugadors, quatre que defensen i altres ataquen, si els defensors passen al camp dels atacants o a la inversa piten la falta també hi ha penaltis. També és falta si un noi cobreix a una nena o a la inversa, són moltes normes però esta divertit el joc.

Al final de la trobada, ens van regalar dues pilotes de korfball i un trofeu. Ens ho vam molt bé!!

COLÒNIES DELS ALUMNES DE 6è

Aquest any els alumnes de 6èA i B vam anar de colònies els dies 22,23 i 24 d’abril, al camp d’aprenentatge d’Empúries.

El dia 22 d’abril, vam arribar a Empúries. Vam deixar les maletes a un costat de fora i ens van ensenyar l’alberg. Quan vam conèixer una mica l’alberg ens van ensenyar les habitacions per a 6è A i una altra per a 6è B. Vam visitar les ruïnes d’Empúries on vivia el Tiberi amb la Gal·la i el Màrius amb la seva mare. Després de visitar les ruïnes d’Empúries vam anar a la platja i per últim ens vam anar a “dormir”.

El dia 23 d’abril, ens vam llevar molt d’hora per anar a Cap de Creus. Vam veure sa Cova de s’Infern i moltes coses més. Vam arribar a les 18:00 hores de la tarda i després ens vam anar a l’alberg. Quan vam arribar a l’alberg ens vam anar a la platja per jugar a fútbol, a voleibol… Vam anar a l’alberg, ens vam dutxar i vestir per anar a la discoteca. La discoteca va acabar a les 23:00 hores de la nit i per últim  ens vam anar a les habitacions.

El dia 24 d’abril, l’últim dia de colònies ens vam llevar molt d’hora i vam posar bé la motxilla per anar-nos a casa. Vam menjar i ens va recollir l’autocar i per últim vam arribar a casa. 

Ens ho vam passar molt bé, va ser molt divertit i vam aprendre moltes coses noves.

SORTIDA AL REMOLAR DE LES FILIPINES

 El dia 15 d’abril els alumnes de 5è vam anar al Remolar de les Filipines.

Ens van ensenyar moltes coses com per exemple: ocells, arbres, animals…Vam anar a la platja de Viladecans i hi havien moltes dunes   a causa  de la acumulació de la sorra de la platja.

  Les  dunes   són com    unes  piràmides  de sorra .

Més tard, vam anar a  unes cases que hi havien uns forats per mirar amb els prismàtics als diferents ocells: coll verd, cap grosos, cap buset, polla  d’aigua, tortugues …..

A més a més,  vam mesurar la temperatura de l’aigua, el color, el olor i la sal que tenia l’aigua. Ens ho vam passar  molllttttt bbbbbbbbbbéééééé!                    

        

VISITA ALS CIRERERS DE SANT CLIMENT

El dia 3/4/2009 els alumnes de 6è A i 6è B vam anar als cirerers  del municipi de Sant Climent.

 Vam estar tot el dia veient cirerers des de les 9 del matí fins a les 17 de la tarda.

Vam caminar bastant però va ser molt interessant tot el recorregut.

 El monitor ens va explicar una llegenda i de com menjaven els pagesos . 

 També, el monitor ens va explicar la història de cada part de la muntanya que anavem veient.

Ens va agradar molt!!!