Monthly Archives: març 2009

SORTIDA “UN TÉ A LA MENTA”

El dia 12 de març, tot el cicle superior, vam anar a Caixa Fòrum a escoltar un auditori del magrib, anomenat “Un té a la menta”. Eren 5 persones que tocaven instruments i un cantava. Ens va agradar molt. Després vam anar a caminar per Montjuïc i vam veure l’estadi de Montjuïc, i molts llocs del voltant. Va ser molt divertit!

FIRA MATEMÀTICA

Som els alumnes de 6è i vam participar en la fira de matemàtiques el dia 12 de març.

Hi havia moltes parades, aquestes són algunes:

-Quadrats màgics.

-Figures geomètriques.

-Prismes.

-Electricitat.

-Telescopi.

-Trencaclosques.

-Sudokus.

-Etc…

SORTIDA D’ATLETISME

Hola a tothom!

El dia 11 de març, els alumnes de 5è vam anar a la Bòbila de Gavà a fer una trobada d’atletisme.

Vam coincidir amb tres escoles més: Bonsoleil, Eramprunyà, Ferro i nosaltres.

Vam participar en 11 estacions on vam fer moltes especialitats de l’atletisme: salt d’alçada, triple salt, tanques, relleus, llançament de javalot, llançament de pes, etc.

Pre finalitzar, vam per tots una volta al camp d’atletisme.. ens ho vam passar molt bé i tot va ser molt divertit!

HEM TREBALLAT LES COMUNITATS!

Bon dia!

Els alumnes de 6è hem estat estudiant les comunitats autònomes, i hem fet treball en grup sobre aquestes.

Hem hagut de buscar informació sobre aspectes geogràfics, climàtics, econòmics, etc.

Després, des de l’àrea d’informàtica hem començat a treballar el power point i hem fet un treball bastant interessant, com per exemple aquest:

ELS ENIGMES DE L’ESCOLA

Som els alumnes de Cicle Superior i us explicarem una mica sobre els enigmes de la nostra escola.

Les nostres professores s’inventen un munt d’enigmes que són molt divertits. Cada setmana ens deixen un enigma i hem d’intentar resoldre’l.

La resposta que nosaltres diem l’hem de ficar en una bústia, i després les professores ens posen la solució. 

Us volem ensenyar uns quants enigmnes:

FEM ACROSPORT!

Bon dia!

Els alumnes de 5è em estat treballant a Educació Física “l’acrosport”.

Hem fet sessions al gimnàs i hem fet figures de dos, tres, quatre i fins i tot de 5 persones!

Us volem ensenyar unas fotografies molt divertides!

Esperem que us agradin!