El dia 12 de març, tot el cicle superior, vam anar a Caixa Fòrum a escoltar un auditori del magrib, anomenat “Un té a la menta”. Eren 5 persones que tocaven instruments i un cantava. Ens va agradar molt. Després vam anar a caminar per Montjuïc i vam veure l’estadi de Montjuïc, i molts llocs del voltant. Va ser molt divertit!
Monthly Archives: març 2009
FIRA MATEMÀTICA
Som els alumnes de 6è i vam participar en la fira de matemàtiques el dia 12 de març.
Hi havia moltes parades, aquestes són algunes:
-Quadrats màgics.
-Figures geomètriques.
-Prismes.
-Electricitat.
-Telescopi.
-Trencaclosques.
-Sudokus.
-Etc…
SORTIDA D’ATLETISME
Hola a tothom!
El dia 11 de març, els alumnes de 5è vam anar a la Bòbila de Gavà a fer una trobada d’atletisme.
Vam coincidir amb tres escoles més: Bonsoleil, Eramprunyà, Ferro i nosaltres.
Vam participar en 11 estacions on vam fer moltes especialitats de l’atletisme: salt d’alçada, triple salt, tanques, relleus, llançament de javalot, llançament de pes, etc.
Pre finalitzar, vam per tots una volta al camp d’atletisme.. ens ho vam passar molt bé i tot va ser molt divertit!
HEM TREBALLAT LES COMUNITATS!
Bon dia!
Els alumnes de 6è hem estat estudiant les comunitats autònomes, i hem fet treball en grup sobre aquestes.
Hem hagut de buscar informació sobre aspectes geogràfics, climàtics, econòmics, etc.
Després, des de l’àrea d’informàtica hem començat a treballar el power point i hem fet un treball bastant interessant, com per exemple aquest:
ELS ENIGMES DE L’ESCOLA
Som els alumnes de Cicle Superior i us explicarem una mica sobre els enigmes de la nostra escola.
Les nostres professores s’inventen un munt d’enigmes que són molt divertits. Cada setmana ens deixen un enigma i hem d’intentar resoldre’l.
La resposta que nosaltres diem l’hem de ficar en una bústia, i després les professores ens posen la solució.
Us volem ensenyar uns quants enigmnes:
SOM EL QUART TALLER D’INFORMÀTICA!!
Avui és 3 març 2009 i hem començat el quart taller amb la Carol.
Esperem que sigui divertit perquè acabem de començar i ho
estem passant molt bé. Ens agrada treballar amb els ordinadors
perquè la Carol ens explica com se utilitzen els ordinadors!!!
FEM ACROSPORT!
Bon dia!
Els alumnes de 5è em estat treballant a Educació Física “l’acrosport”.
Hem fet sessions al gimnàs i hem fet figures de dos, tres, quatre i fins i tot de 5 persones!
Us volem ensenyar unas fotografies molt divertides!
Esperem que us agradin!