Què farem?
Categories
Comentaris recents
- Verònica en Anem d’excursió!!!
- Valentina en Anem d’excursió!!!
- Verònica en Carnaval 2015
- Valentina en Carnaval 2015
- anna villaplana en Les classes
Parla’m!

Arxiu mensual: gener de 2012
Les meduses investiguen
Les meduses estan fent el projecte de l’animal que dóna nom a la classe. Tot investigant, han descobert que les meduses tenen un cos de textura gelatinosa. Per saber com és ben bé aquesta textura, hem fet gelatina i l’hem … Continua llegint
Publicat dins de P-5
Deixa un comentari
Ja s’ensuma el carnaval…
Aquesta setmana, els nens i nenes de tot el parvulari s’ho han passat bomba a psicomotricitat! A la darrera part de cada sessió, ens hem disfressat, ens hem maquillat i hem jugat a fer veure que no érem nosaltres, sinó … Continua llegint
Publicat dins de P-3, P-4, P-5
1 comentari
Les marietes comencen a rebre visites…
Ahir a la tarda, els pares de la Carla de la classe de les marietes van venir a visitar-nos amb un acompanyant molt especial: un ESQUIROL!!! Ens van explicar què menja, com dorm, etc. En acabat, els nens i nenes … Continua llegint
Publicat dins de P-3
Deixa un comentari
Divendres al matí, a P-3 fem plàstica
Sssssshhhhh!!! No crideu gaire, que els nostres petits artistes estan creant les seves obres d’art… Classe dels trens i de les marietes.
Publicat dins de P-3
3 comentaris
Tot recordant el Nadal
Bon any a tothom! Ja tornem a ser aquí després de les vacances! Hem pogut descansar, gaudir de les festes nadalenques i, sobretot, carregar piles. El nostre bloc també torna a activar-se i comencem aquest nou any rememorant totes les … Continua llegint
