DIADA DE SANT JORDI

Un cop finalitzada la jornada d’avui, volem fer-vos arribar la nostra satisfacció per la feina feta. Els nens i nenes de l’escola han estat tot el mes treballant, preparant les seves manualitats, les seves creacions i com no… els seus escrits.

Tots s’han esforçat de valent !!!!

P3 amb l’obra de teatre, deixant-nos bocabadats amb la manera en que s’han ficat en el seu paper, amb l’esforç que han fet per interpretar davant dels nens i nenes grans. Han estat fantàstics. L’aplaudiment ha estat sincer i tots/es ens hem sentit orgullosos dels nostres petits.

P4: ens han espantat amb els seus dracs, que treuen  foc i tot!!! Només cal bufar-lo. Han pintat les màscares del atrezzo dels nostres grans artistes de P3. Han creat el seu  conte amb el seu tauró màgic i han trobat temps per representar la llegenda a dins l’aula i han après cançons de dracs i princeses.

P5: Són uns artistes, han fet la decoració de l’obra de teatre: el castell, la cova del drac i el fantàstic cap del drac, que tanta feina ens ha donat. Han elaborat un conte on tots ells eren protagonistes i han fet el seu conte  individual. Tot això, practicant amb la lletra lligada. Hem fet un taller de roses i hem après a jugar al tres en ratlla amb el nostre tauler de Sant Jordi.

Imatge de previsualització de YouTube

1r: Ha fet unes roses de roba amb molta precisió. Han treballat les endevinalles i els cal·ligrames. S’han endinsat també en el món dels embarbussaments. Cal destacar el procés d’elaboració de cadascun dels escrits. Han treballat de valent!!

2n: Ha fet  escrits que han elaborat durant les hores de català, treballant de valent per a progressar en l’escriptura. Ha suposat un esforç de recerca de paraules, d’escriure frases ben expressades, amb sentit i entenedores per als altres. S’han convertit en petits escriptors endinsant-se en el món de les endevinalles.

3r i 4t: Els més grans de l’escola no han volgut ser menys. Han demostrat que ja dominen una mica més les tipologies textuals i s’han atrevit amb l’acròstic. Han posat tot de la seva part per a fer una petita mostra del que són capaços de fer. També han gaudit elaborant roses “pintores”, demostrant així, la seva creativitat.

És a dir, que tots/es plegats, hem fet d’aquest dia una jornada complerta, amb mostres plàstiques i escrites que han quedat recollides en l’exposició que ha servit de cloenda en aquest dia tan ple de sorpreses i activitats culturals i lúdiques.

Per tot això, volem agrair la participació de l’AMPA en aquest dia tant important per a l’escola. La seva representació ha mostrat la implicació dels pares en aquest procés educatiu que tots i totes compartim.

També volem agrair la vostra visita a les exposicions. Sabem que molts de vosaltres heu hagut de plegar abans de la feina, canviar horaris i fer un esforç per arribar-hi. Els membres del claustre, agraïm aquest gest que heu fet en referència a l’escola i als vostres fills i filles. A més de ser una diada festiva, és una diada on nens i nenes mostren allò que estan aprenent a l’escola, quins són els seus progressos i un petit tastet del seu dia a dia. És un dia per a sentir-se orgullosos d’ells i d’elles.

DSC04145

Gràcies, doncs, a tots els pares i mares per valorar la tasca que mestres i alumnes estem duent a terme. L’escola està en procés de construcció i mica en mica anem millorant i establint bases per a consolidar els nostres trets d’identitat i entre TOTS: PARES, MESTRES I ALUMNES ho estem aconseguint!!!

Moltes gràcies.

EQUIP DE MESTRES.