Vallesbot

A l’escola Santa Agnès hem començat a treballar amb els alumnes de cicle superior el projecte Vallesbot.

Per fer-ho el primer pas ha estat aprendre què significa la paraula mobilitat i els tipus que hi ha (mobilitat sostenible, mobilitat accessible i mobilitat segura). A partir d’aquí hem creat unes enquestes que hem enviat a totes les famílies, mestres i alumnes de l’escola. Ho hem fet a través dels formularis de google.

En quant hem tingut els resultats ens hem posat a analitzar-los per tal de trobar la nostra gran idea.

En aquestes fotografies ens podeu veure analitzant les gràfiques per parelles, per després posar-ho en comú i així trobar la nostra gran idea amb solució robòtica.

El Rei Carnestoltes ja és aquí!!

Aquesta tarda ha arribat el Rei Carnestoltes que,  vestit d’Elvis, ens ha anunciat que enguany els Hits Musicals seran l’eix temàtic de tota la setmana de Carnaval.

A continuació us deixem el pregó i les consignes que han preparat els alumnes de 6è amb molta il·lusió.

Hola!

Sóc en Carnestoltes, el Rei dels poca soltes.

Aquest any molt matiner,

arribo al començar Febrer.

Farem molta gresca al carrer

perquè tothom ho passi molt bé.

La música ens acompanyarà,

per cantar, saltar i ballar.

Èpoques musicals coneixerem

i un gran concert us dedicarem.

Fa molt de temps per allà els anys vint

Charleston a mogollón.

Grease va arribar als seixanta

i el ballaven per baixar panxa.

Als setanta arriba el rock

i amb el heavy mourem el cos.

Amb l’Alaska ens divertirem

i així la vida viurem.

Com cada any és tradició,

El dijous sortirem d’excursió.

Unes ordres us donaré

perquè ho comenceu a passar bé.

GAUDIU DE LA FESTA!!

Aquestes són les consignes:

DILLUNS DIA 5 PORTEU EL CABELL PINTAT I DESPENTINAT

DIMARTS DIA 6 PODEU VENIR EN PIJAMA

DIMECRES DIA 7 ENS POSEM ALGO AL CAP

DIJOUS DIA 8 ELS NOIS DE NOIA VINDRA I ELLES DE NOIA ES VESTIRAN

DIVENDRES DIA 9 LES DISFRESSES PORTAREM I TOTS CONTENTS ESTAREM

Presentem els éssers vius!

Els alumnes de 3r treballem els éssers vius. Hem preparat diferents presentacions multimedia per explicar el que hem après dels éssers vius.

Esperem que us agradin!

Aquí teniu les nostres presentacions.

PLÀSTICA 3er: Arcimboldo

Aquest trimestre a 3er estem coneixent a Giuseppe Arcimboldo (Milà 1527 – Milà 1593). Fou un pintor italià, conegut sobretot per les seves representacions de la cara humana a partir de flors, fruites, plantes, animals o objectes.

Com a introducció, la primera activitat que hem fet ha estat fer una poma amb volum de paper vermell, i ens hem imaginat a on podia estar.

Fotos de l’activitat 1

La segona activitat ha estat crear un retrat mitjançant un collage inspirant-nos en les obres d’Arcimboldo, després cadascú li ha posat un títol a la seva obra, ens han quedat uns personatges molt originals!!

Foto activitat 2

Els nens i les nenes de Cicle Inicial fem de boletaires al Corredor.

Els diamants i els gossos hem anat a gaudir de la natura i a descobrir el món dels bolets al Corredor de Llinars. Hem pogut veure el bosc a la tardor amb els seus colors i característiques més importants.També hem après a descobrir petjades i pistes de l’estada dels animals que viuen allà.

Ens va fer un dia esplèndid i ens ho vam passar d’allò més bé !!!