Canal Olímpic!!!

Ahir, 5 de juny, vam anar al Canal Olímpic els alumnes de 5è i 6è tots junts i va ser espectacular!!!

Primer només arribar, vam  esmorzar, posar-nos crema i preparar-nos per anar a la piscina. Després vam estar una hora a la piscina, nedant, esquitxant-nos i jugant!

A continuació vam dinar i després de dinar, vam fer dues activitats més: la canoa, on vam remar pel Canal Olímpic i el segon, al tir amb arc, on vam aprendre com tirar la fletxa i vam fer una petita competició amb puntuació.

Aquí teniu les fotos:

I aquí els vídeos, que són ben divertits! NO us els perdeu!!!

Els nostres alumnes de 6è canten al Castell de Barberà!

Com ja vau escoltar al concert de Nadal, els i les alumnes de 6è han estat treballant ben de valent durant tot el curs a l’àrea de Música. Ja heu pogut escoltar les seves veus!!!

I per aquest motiu aquest any a la presentació dels premis del concurs del Castell de Barberà que es celebra cada any, els nostres alumnes han sigut els responsables d’obrir aquest esdeveniment. Aquí teniu les seves actuacions:

Aquí teniu els guanyadors/es d’aquest any.

imatge_castell_de_barber__copia