P3, P4 i P5 fem una amanida amb productes del nostre hort

Al matí vam anar al nostre hort ha collir els enciams i els alls tendres.

Per grups barrejats (P3-P4 i P5) hem preparat una amanida amb diferents ingredients (enciams, blat de moro, tomàquets xerri, olives, alls tendres i pastanagues). Ens ho hem passat molt bé netejant, tallant i preparant l’amanida.

Per cert, no ha quedat res de res…

Apadrinament lector

Hem començat l’apadrinament lector !!

És una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de 5è que fan de padrins de lectura i els alumnes de P5 que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol.

L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

Com nosaltres a la classe som poquets i a 5è hi ha 22 alumnes tindran 3 o 4 padrins lectors cadascú. Així tots els nens i nenes de 5è podran participar un cop amb el seu fillol.