EVOLUCIÓ EN EL JOC DE P5

Aquí us deixo amb unes fotos de les construccions , el joc simbòlic dels nens/es perquè veieu com han evolucionat amb el joc.

SORTIDA CAL PONSA P5 -1ER

Hem fet una sortida conjunta P5- 1er, el dia 23 de maig de 2018, perquè els alumnes de P5 es vagin relacionant amb els de 1er ja que  el curs vinent compartiran cicle.

Ha estat una sortida d’entorn genial!!!

MIREU AQUÍ MÉS FOTOS

P5 EXPERIMENT DE CIÈNCIES

Aquesta setmana a ciències 3/6 hem fet SLIME amb l’ajuda d’una mare. ELs nens i nenes han disfrutat molt. Gràcies Mami de la Joana.

MIREU AQUÍ MÉS FOTOS

Recepte:

-1/4 de tap detergent marsella

-cola blanca anar afegint fins que estigui fet

-purpurina al gust.

P5 TANDA 7 DE RACONS DE TREBALL

Hem iniciat tanda nova de racons que consta de: geoplà, sumes, buscar diferències, memori, fitxa del carrer i els planetes, el nom amb lletra lligada, l’ordinador i el restaurant.

PINTEM ELS VIDRES

Moltes gràcies  a tots els pares i mares de P5 per la vostra col.laboració.  ELs vostres fills/es estaran molt content quan vegin que tenen un sistema solar als vidres per poder treballar i aprendre coses del planetes. Sempre que heu vingut feu una bona feina, moltes gràcies a tothom.

P5 TARDA DE JOCS

Divendres, final de setmana, hem fet tarda de jocs. Cada nen/a ha escollit el joc que volia i hem jugat tranquil.lament amb els companys  ha estat genial. Moltes felicitats nens i nenes!!! com es nota que us feu grans, que el vostre joc es més ric i construïu coses magnífiques. Aquí us deixo amb les fotos:

AQUÍ TENIU LES FOTOS

P5 TANDA 4 DE PLÀSTICA

Avui hem iniciat nova tanda de plàstica que consta de : fer les flors de l’ametller, pintar l’ou de pasqua, treballem Van Googh i fem el quadre dels girasols i l’autoretrat.CLIQUEU AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOS

P5 CIRCUIT VIAL

Desprès d’aprendre les senyals de trànsit i fer la visita pel poble hem acabat fem un circuit vial on els vehicles (motos) havien de respectar les senyals de trànsit i els peatons (nens) passar pel pas de vianants. En acabar hem fet psicomotricitat tots junts.  Ha sigut genial jugar tots els companys junts.MIREU AQUÍ LES FOTOS

P5 TANDA 6 RACONS DE TREBALL

Hem iniciat tanda nova de racons de treball que consta de: lectura de llibres i desprès petita fixa on recull el llibre que més m’ha agradat,  joc simbòlic de metges, recrear dibuixos amb peces magnètiques,  iniciació a la lletra lligada, sopa de lletres i laberints, mandales,  ordinador  i el joc de qui és qui?.

LES CONSIGNES DEL CARNESTOLTES, ESMORZAR DE DIJOUS LLARDER I BALL DE DISFRESSES

La setmana més esbojarrada de l’any, on cada dia anem vestits d’una manera molt divertida i tot això gràcies al CARNESTOLTES!!!!!!