LES PLANTES

Aquest trimestre treballarem les plantes i per començar el tema ha vingut el pare de la Joana que es jardiner. Primer ell ens ha explicat coses de les plantes i després nosaltres li hem fet preguntes.  Al final hem anant al hort de l’escola a plantar diferents enciams ( fulla de roure, meravella, francès i romà).

Per veure les fotos cliqueu aquí

P4 FEM DE PASTISSERS/ES AMB LA MONA

Avui per acabar el tema dels oficis hem fet de pastissers/es fem la mona. Ha estat genial i la xocolata boníssima!!!!!!!!!!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS DE PASTISSERS/ES

P4 4RT TANDA RACONS DE CIÈNCIES 3-6

AVUI HEM INICIAT UNA TANDA NOVA DE RACONS DE CIÈNCIES. AQUESTA VEGADA EXPERIMENTEM AMB TRANSVASAR SORRA, MANIPULAR FARINA AMB OLI, RELACIONAR SONS IGUALS, CONSTRUCCIONS GEGANT I FER PLASTILINA CASOLANA I ENDUR-SE-LA CAP A CASA.

P4 CONTA CONTES AMB LES FAMÍLIES

Hem realitzat una sessió de conta contes amb l’Anna García els alumnes de P4 i les famílies. Ha estat genial poder compartir aquest moments. Gràcies Famílies!!! I aquí teniu unes fotos que ho reflexen.

P4 VISITA EL CRIP

Aquest matí hem anat a visitar el CRIP  per apendre més coses del Gomphotherium Angustidens.  Ha estat una visita molt interessant.

p3070070

P4 CONVERSA

AQUESTA ACTIVITAT LA FEM SETMANALMENT   AMB LA MEITAT DEL GRUP I ES IMPORTANT : SABER FER-NOS ENTENDRE, EXPRESSAR LA PRÒPIA OPINIÓ DAVANT D’UN GRUP, MANTENIR UNA POSTURA PRÒPIA, CEDIR, COL.LABORAR, RESPECTAR EL TORN, CONSTRUIR, ARRIBAR ACORDS, EXERCITAR EL PAPER DE MODERADOR, SECRETARI, PORTAVEU, ETC.,SÓN PART DEL TREBALL  D’EXPRESSIÓ ORAL QUE TREBALLEM A LA CONVERSA.

P4 SETMANA DE CARNAVAL

El Carnestoltes arriba a l’escola i els nens i nenes de P4 surten a rebre’l amb molta il·lusió. Després les consignes seguim: pijama i  sabatilles  a l’escola, una cosa al cap, al coll o a la cara, un pentinat divertit i disfressa de casa.  El dijous Llarder a Can Mas hem anat a menjar la truita tota l’escola junta. El divendres la rua de carnaval hem fet i per acabar el Carnestoltes cremarem.  Així acaba el carnaval i laVella Quaresma arriba.

ENS VISITEM BOMBERS I POLICIES A P4

Avui han vingut els bombers i els policies a explicar-nos el seu ofici i ensenyar-nos els seus vehicles.  Quin matí més genial!!!!!!!!!

LES FAMÍLIES COL.LABOREM EN LA DECORACIÓ AULA

Durant aquest curs les famílies de P4 han vingut a pintar els vidres de l’aula per ajudar amb la decoració. Ha estat genial !!!  Moltíssimes Gràcies Famílies. Aquí teniu una petita mostra de la vostra feina, espero que us ho passeu molt bé mirant-ho.

Gràcies al pare que ho ha fet.

img_20170120_174917

cliqueu l’enllaç

P4 ELS OFICIS

Els nens i nenes de P4  aquest trimestres estudien els oficis. Hem convidat als pares i mares que vinguin a explicar-los.  I aquí us anirem penjant les fotos de cada ofici que ens vinguin a explicar. Aquí teniu el primer:

INFERMERA

INFORMÀTIC  I EGIPTÒLOGA