PLÀSTICA (Novembre)

Hola famílies de P3,

Durant aquest més hem continuat treballant la tardor,  hem aprofitat els moments de plàstica per poder realitzar activitats com empremtes i quadres utilitzant el pinzell. Aquí teniu algunes fotografies d’aquests moments.

cliqueu per veure fotos

MOMENTS DE RELAXACIÓ I CALMA

Hola famílies!!!

Els nens i nenes de P3 us volem ensenyar com ens relaxem a la classe. La primera estona de la tarda la dediquem a fer massatges, escoltar música i restar en calma. Mireu, mireu que bé ens ho passem!!!

Cliqueu per veure les fotos

CONTES DE LA CASTANYERA

El dimarts 7 de novembre els infants de P3 vam escoltar plegats els contes que ens va explicar l’Imma, moltes gràcies!!!!! va ser molt divertit. Aquí teniu algunes fotografies i els enllaços dels contes explicats : CASTANYES AMB BANYES LA CASTANYERA

EXPERIMENTEM AMB MAGRANES

Hola famílies,

Aquest dilluns 23 d’octubre hem experimentat amb magranes, els infants han menjat, tocat, “desgranat”, i pintat amb aquest fruit tan peculiar que quan s’obre per la meitat sorprèn tant a la mainada. Mireu que bé s’ho han passat!!!

FOTOS DELS NENS I NENES DE P3

LA TARDOR i MÉS!!!

Durant el mes d’octubre els infants de P3 han experimentat amb diversos materials. Ara us ensenyem un recull de fotos, han gaudit moltíssim!!!!

EXPERIMENTEM AMB FULLES

EXPERIMENTEM AMB RAÏM

COLORS DE LA TARDOR I  FRUITS DE LA TARDOR

ALTRES MOMENTS DE JOC

PRIMERS DIES A L’ESCOLA

Hola famílies,

Els primers dies a l’escola han estat emocionants per tots. Els infants han conegut  nous espais, nous amics i altres adults amb els que compartiran noves experiències i segur que grans moments!!!

Les mestres de P3 hem preparat un recull de fotos i un vídeo d’aquest primers dies. Desitgem que us agradin.

vídeo

Fotos P3-A   i  Fotos P3-B

BENVINGUDES FAMÍLIES DE P3!!!