Monthly Archives: gener 2009

EXPOJOVE 09

El passat dimarts 20 de gener, vàrem anar els 4rts d’ESO de l’IES Cendrassos de Figueres a l’EXPOJOVE d’enguany a Girona. Penso que és molt interessant d’anar-hi perquè:

– Els alumnes s’espavilen a buscar i a demanar informació.

– Els professors recollim molta informació que posteriorment ens servirà per orientar els nostres alumnes.

– És un espai d’orientació que cal aprofitar, sobretot a 4rt que és quan els alumnes estan més angoixats pel tema de què faran després.

Ens varen fer una xerrada molt interessant i molt entenedora que penjaran a Internet la setmana vinent a EXPOJOVE, segons en varen dir.

Potser el més criticable és que les universitats donen la informació d’aquest curs i no la del curs vinent. Aquest fet pot crear situacions enganyoses als alumnes, i crec que se’ls ha d’avisar de tots els canvis que es van apropant amb el Pla Bolonya.

No obstant, us recomano una visita al Palau Firal aquests dies!

Cris