Animac

El dia 24 de febrer , els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola, vam anar en tren a Lleida per assistir a una sessió del festival de cinema d’animació ANIMAC al recentment inaugurat edifici de La Llotja de Lleida

From animac

Teatre en anglès

El dia 16 de febrer , els alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar a Les Borges Blanques a veure el teatre en anglès: TARZAN.
Tarzan viu a la jungla amb tots els seus amics, els animals.Es salvatge i divertit. Però, quan en Tarzan coneix a una exploradora anomenada Jane s’adona de la manca d’higiene que té, de cultura i poc a poc vol millorar per a que ella es fixi en ell.
Do you remember the song : ” Run monkey run”?
See the photos and enjoy it!

Festa de la Castanyada

Activitats del dia 30 de novembre de 2oo9.

Confecció d’unes fitxes, que estaran formades per la composició de dites, refranys i frases fetes populars,  les seves  il.lustracions i llurs ritmes musicals. Els temes seran, en general, la tardor, la castanyada i els elements aire i foc que treballem en el projecte Comenius.Els alumnes també van fer un taller, on van construir un coet que funcionava amb aire.A la tarda els alumnes de 6è es van vestir de castanyeres, van representar el conte de “Marieta la Castanyera i repartiren les castanyes torrades.