ANEM AL CdA DE LA NOGUERA

Com cada any fem una sortida on aprenem a compartir experiències de la natura relacionades amb el projecte que treballem. Fem convivència amb els companys de cicle d’una manera diferent al que estem acostumats a fer-ho a l’escola.

SORTIDA SEGON TRIMESTRE

Els nens i nenes de cicle inicial hem visitat el parc de bombers de Lleida, hem descobert que tenen una feina molt interessant, ens han ensenyat els seus vehicles, eines, ….
A l’hora de dinar vam anar al Parc Infantil dels Camps Elisis. Després de jugar una estona i vam visitar l’aeroport d’ Alguaire.

Teatre en anglès

El dia 20 d’octubre , els alumnes de 1r,2n i 3r vam anar a Les Borges Blanques a veure el teatre en anglès: CINDERELLA
La pobra Ventafocs té problemes amb les seves germanastres.“Can we help her?, Yes, we can!
Do you remember the show? let’s see some photographs! enjoy!”