Què és OM VÍDEO?

OMVÍDEO és un recull de tots els treball audiovisuals creats, editats i produïts pels alumnes de secundària de l’IEA Oriol Martorell des de l’any 2006. Inclou curtmetratges de plastilina, editats amb Flash o bé interpretats, dirigits i musicats pels propis alumnes tant des dels àmbits de llengües com de plàstica, com de llenguatge musical.

OMVÍDEO s’organitza en quatre grans àmbits:

1r. Els Treballs de Recerca de 4t ESO que tenen com a objectiu la creació, guionització tècnica i gràfica, filmació, edició gràfica i musical, producció i direcció de diverses modalitats de films. Aquest crèdit afecta a les diferents àrees de llengües, de llenguatge musical, de Visual i Plàstica i de Tecnologia.

2n. Curtmetratges filmats des de diverses àrees com a mètodologia de pràctica de llengües.

3r Concerts de Nadal interpretats per les orquestres i coral del centre tant en Auditoris fora del centre com al del centre.

4t Composicions musicals dels alumnes

Aquest article ha estat publicat en OM MEDIA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.