Repassem l’aparell circulatori!

0

En el següent enllaç teniu un vídeo i unes preguntes sobre l’aparell circulatori!

LA PREHISTÒRIA ENS ENVOLTA

0

Fa molt i molt de temps…. Així començaria la història dels nostres avantpassats, i és que ara, hem començat a investigar sobre la Prehistòria. L’etapa més llarga de la nostra vida al planeta i amb més importància en el nostre futur com a espècie.

I per saber una mica més sobre aquesta etapa, us deixem aquest joc tan divertit per esbrinar quan sabem de tot plegat.

Us animeu, doncs cliqueu aquí per poder comprovar si sou uns EXPERTS.

Atenció: Fongs a l’escola!

0

Hola em dic Jan i he portat uns bolets a la classe perquè estem estudiant el regne dels Fongs.

Vaig anar al Montseny a recollir castanyes amb la meva família i vaig trobar uns bolets molt grans. Em va semblar que seria interessant compartir-los amb els meus companys/es.

Com podeu veure en la següent imatge es distingeixen molt bé les parts del fong: el Capell, les Làmines, l’Anell, el Peu, la Volva i el Miceli.

Espero que us agradi molt la publicació i comenteu-la si us ve de gust!

LES COMARQUES D’INTERIOR (PLANA)

0

Alumnes de QUART, cliqueu aquí per tal de poder anar practicant les comarques d’interior de Catalunya!

BENVINGUTS AL BLOC DE LA COMUNITAT DELS GRANS

0

Resultat d'imatges de cicle superior