JUSTIFICACIÓ

He tancat el meu bloc anterior Recursos aula amb aquestes paraules:

“Tanco aquest bloc que m’ha acompanyat durant aquests anys perquè, en aquest temps, he après que l’aula va molt més enllà d’una sèrie de recursos, perquè el que ensenyem i el que aprenem va molt més enllà de les quatre parets d’una classe.

És per aquest motiu que obro un nou bloc Obrint l’aula, segura que en ell compartiré tot el que vaig aprenent en aquest camí de fer de mestra i segura que cal obrir les aules a aquesta societat canviant i a una nova manera d’aprendre i ensenyar.”

He obert aquest nou bloc perquè he après, m’he fet gran treballant i treballant de mestra i, la vida, la professió, m’han portat per camins que m’han fet veure que cal pensar, imaginar i lluitar per una escola diferent, una escola oberta al món i on els alumnes s’empoderin del seu propi aprenentatge i dels seus coneixements.

Núria Cervera i Vila