L’ensenyament a Finlàndia

Publicat dins de educació | Deixa un comentari

Un llibre per guardar

Un interessant exemple de llibre de text artesà del que, al pas que anem, haurem de prendre mostra.

“Aburrir con una clase de Física es un crimen”

Un vídeo interessant.

Publicat dins de educació | Deixa un comentari

Vídeo Microsoft

Gravació de Microsoft a l’escola, se’n va fer ressò la pàgina del Departament.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Sebes, entorn d’aprenentatge

Publicat dins de Coneixement Medi Natural, educació, General | Deixa un comentari

La composició. Imatge fixa.

Presentació per a taller sobre la imatge fixa pensat per a 1CS després de “Els plans”.

Publicat dins de audiovisuals | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Fem entrevistes

Presentació per preparar una activitat d’expressió escrita sobre les entrevistes. Feta a 1CS per parelles i presentada en Audacity també.

Publicat dins de audiovisuals, Expressió escrita | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Imatge fixa. Els plans

Presentació amb exemples i propostes de treball sobre la imatge fixa, pensada i posada en pràctica a 1CS treballant en format tallers en grups de 9 ó 10 alumnes.

Publicat dins de audiovisuals | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

La població espanyola

Presentació per a 2CS amb gràfics i dades bàsiques fins a 2010 i amb propostes d’exercicis.

Publicat dins de Coneixement Medi Social | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

El Renaixement

Presentació per a 2CS.