TREBALLEM ELS OFICIS

Durant aquests setmanes la classe dels petits hem treballat els oficis. Ens ha agradat molt poder coneixer oficis nous i saber més coses d’altres oficis.

Cada alumne ha explicat quin ofici vol fer. He pogut descobrir que a la classe hi ha l’Ali, el Rafa i el Gerard que volen ser policies; el Dídac i la Ivet volen ser veterinaris; i la Tresina que vol ser mestra. El Ferran i la Cristina, els més petits, no ho tenien gaire clar i no van opinar.

Aquesta ha estat la nostra experiència amb els oficis. Fins un altra!!!

Anem d’excursió al CdA de La Noguera

El dilluns 10 de novembre, la classe dels petits del CEIP “Mare de Déu de la Guardiola” de La Sentiu de Sió vam anar d’excursió a Sant Llorenç de Montgai ( La Noguera).

Els alumnes d’Educació Infantil vam poder observar els colors de la tardor al matí i a la tarda vam fer un taller de la prehistòria. I els alumnes de Cicle Inicial, al matí vam observar una mica la natura que ens envoltava i a la tarda vam poder observar amb uns llarga- vistes diferents animals de la zona.

Ens ho vam passar molt bé i vam poder compartir les experiències amb els altres alumnes de la ZER “El Romaní”.

cdanoguera.jpg