Amb un parell de nassos!

Amb un parell de nassos aquesta noia es vadirigr a l’assemblea de l’ONU per dir quatre coses ben clares. Però avui dia seguim igual. O no?

ncetem aquest comentari per veure què en penseu del que diu i si encara és vigent aquest discurs. (les dues coses: contingut i actualidad).

Us podeu rebatre vosaltres mateixos/es. Això és el que és més interessant dels debats.

Poesies surrealistes del Museu Teatre Dalí

M’estic banyant a la platja

millor sol que mal acompanyat

tohom vol allò que no té.

Tinc ganes que sigui Nadal

viu la vida al màxim

quin fàstic de dia

quina hora és?

Me gusta el museu Dalí

te quiero mucho

Dalí està loco

Dalí me parece interesante

Tinc gana

els quadres són bonics

el arbol llacía en aquel lago.

Hola Ana Rakel !

té el cabell verd

ta bufanada és llarga

el Dani té una gorra vermella

Tradicions nadalenques?

Ja s’oloren les vacances de Nadal. Fer cagar el tió per a que ens porti els torrons o l’arribada dels reis d’Orient són fites que, encara que la veritat s’hagi descobert, poden fer molta il·lusió. Què en penseu vosaltres d’aquestes tradicions? Les celebreu a casa? Les celebrareu a casa vostra quan en tingueu? I el Santa Klaus, l’hem de fer nostre o no?Pasta gansa!

Per cert, heu demanat als vostres reis alguna cosa original?

PD: Najima, Ilham, Laura, Míriam i Rafia, desconec si teniu tradicions similars. Ens ho expliqueu?

Projecte de Recerca

Ja teniu les opcions pel Projecte de Recerca. Preu i destinació són les dues variables que maracaran la diferència. Personalment crec que el que realment  hauria de ser  és un temps de companyonia entre tots/es i que, per tant, la destinació seria el menys important. En canvi, el preu sí que pot fer que algú de vosaltres decideixi no anar-hi i això em sabria greu. Què en penseu vosaltres? Decidereu vosaltres o realment ho faran els vostres pares? Qui pagarà el viatge, vosaltres o la família? (no ho hauria de dir però tendeixo a optar per Cantàbria ja que són un munt d’activitats i està tot inclós en el preu però, vosaltres, què en penseu?)

L’anglès a l’educació secundària

Com molts de vosaltres ja sabeu he començat les classes d’anglès a l’Escola Oficial d’Idiomes. I això m’ha fet pensar. I molt. Potser massa. Per això necessito els vostres comentaris al respecte.

Preguntes com:

• és realment necessari l’anglès avui dia?
  • quants de vosaltres preveieu que l’utilitzareu períodicament en un futur proper?
  • per tant, és realment TAN necessari l’anglès avui dia?
  • el nivell que teniu és adequat?
  • el progrés experimentat al llarg dels anys és comparable al d’altres matèries com ara Matemàtiques?
  • es podria millorar el seu ensenyament? com?

Vinga!, ajudeu-me si us plau!

Ja hem iniciat el camí!

Noies i nois,

Tot just hem iniciat el camí que ens ha de dur a molts àmbits del coneixement amb aquestes noves eines informàtiques. D’il·lusió per a provar-ho no m’en manca i segur que a vosaltres tampoc com a bons coneixedors que sou de la frase “la tecnologia sempre és positiva, només l’ús que en fem pot resultar negatiu”. De moment ja teniu un “link” per anar al moodle de la matèria a baix a la dreta (a la “Llista de blocs”)  o també clicant aquí.

Benvinguts/des tots/es

Encara som al juliol i vosaltres, futurs alumnes, encara no sabeu que esteu inscrits a les classes de Tecnologia de 4t. Aquest quadern que ara encetem no pretén res més que ser un punt d’unió i discussió per a tothom. Esperem que funcioni i us sigui útil i agradable.

Nicolau Sagrera