L’entrada al NaturalsOM del curs 11-12

La pàgina d’inici del bloc NaturalsOM donava així la benvinguda el curs 11-12

Benvinguts i benvingudes:

Aquest bloc ha estat creat amb la intenció d’ajudar l’alumnat de secundària de Ciències de la Naturalesa de l’Institut Escola Artístic Oriol Martorell.

Navegant pel menú de la barra lateral dreta podeu accedir a tots els continguts del bloc. Hi podreu trobar apunts per a tots els cursos d’ESO, vídeos, biografies, lectures i multitud d’enllaços que us poden ser d’utilitat a l’hora d’estudiar i de millorar o ampliar els apunts que preneu a l’aula.

També pot ajudar-vos a satisfer la infinita curiositat que mostreu a classe…

Esperem que us sigui de profit!

2012,

ANY INTERNACIONAL DE L’ENERGIA SOSTENIBLE PER A TOTHOM

Tan de bo fos realitat que la proclamació del 2012, Any Internacional de l’Energia Sostenible per a Tothom, per part de l’Assemblea de les Nacions Unides ha de servir per canviar alguna cosa sobre la situació actual en relació a l’ús de les energies renovables.

Bones intencions no falten, però falten fets.

La veritat és que tenim poques esperances de què els polítics i les administracions facin res a favor de promoure un ús sostenible i net de l’energia, i que aquesta arribi a totes les parts del planeta per igual.

Els polítics ens mostren, en assembles, trobades i cimeres, com la última a cimera Durban sobre el canvi climàtic, que les prioritats, per ells, són unes altres.

Ho venen demostrant des de fa temps (protocol de Kioto, cimera de Copenhaguen,…); així que tot i la proclamació d’aquest any 2012 com any de l’energia sostenible, no podem esperar molt d’aquest reconeixement a la importància que té les energies renovables, per al futur i per al desenvolupament dels pobles.