Us desitge un bon inici de curs….

UAP14 basada en el llibre wonder, s’estrenarà al teatre Municipal de Girona el 27 de febrer a les 20h per al públic en general. Entrades numerades, no badeu que n’hi ha poques!.

28 instituts de la província de Girona i 2 de Barcelona (Osona),
2000 alumnes de públic, més de 800 cantants i un cor de cambra format per alumnes de tots els centres ens permetran gaudir d’aquest gran espectacle que enguany arriba a la 6a edició.

Us deixo el cançoner uap14 per poder treballar les cançons!!
estudieu que només hi poden participar 60 alumnes de l’institut Montilivi.

Animeu-vos i molta sort!.

Benvinguts al blog del departament de música

Benvinguts al curs 2013/2014

Ja hi tornem a ser, un nou curs preparant activitats plenes de música amb la il.lusió de començar un nou curs ple de projectes!

NOVETAT: CÀSTING UAP14 Cal escriure un e-mail amb el vostre nom al següent correu, UAPcorreu@gmail.com i rebreu la informació per participar al càsting.

Aneu repassant les noves activitats que vagi penjant d’aquesta manera aprendreu més i gaudireu de la música.

Apa, perquè feu un tastet us deixo aquest vídeo. Fixeu-vos que de qualsevol objecte en podem treure so i a més amb un ritme fantàstic!!!