Inici de curs a l’aula de música!!!

Ja portem un mes de classes i l’aula de música no para!

Els alumnes d’Educació Infantil han començat a agafar la dinàmica de les sessions, amb una pila de petites activitats que poc a poc van fent més seves. També començaran a portar-vos les cançons treballades per cantar-les a casa. Els alumnes d’EI5 aniran al Palau de la Música a veure l’espectacle “Trencadís de Cançons”

Pel que fa a Cicle Inicial, on ens preparem per a la iniciació al llenguatge musical, els alumnes de 1r descobreixen l’aula de música més a fons i comencen a conèixer el ritme de les sessions i les propostes. Ens movem, cantem, escoltem… A 2n, seguim amb la dinàmica establerta el curs passat i la millorem! I al novembre anem al Palau de la Música per escoltar “Cobla 2.0”.

A Cicle Mitjà seguim avançant poc a poc en l’adquisicó del llenguatge musical. A més, a 3r, ens preparem per conèixer l’orquestra i anar de concert al mes de novembre a l’Auditori i deixar-nos emocionar per l’espectacle “Tocats per l’OBC”. Mentre que a 4t seguim el treball engegat el curs passat sobre l’Orquestra. A més, ja comencem a pensar en la cantata de Rubí en el seminari de mestres de música de la nostra ciutat!

El Cicle Superior té molta feina aquest primer trimestre. Estem preparant les danses de Castanyada. 5è serà el responsable d’ensenyar la coreografia especial de Santa Cecília a la resta de l’escola i, en poques setmanes 6è posarà el fil a l’agulla per treballar l’escenografia del concert de Nadal que tancarà un primer trimestre ben complet. Els més grans de l’escola també hem començat a descobrir la flauta dolça. Els alumnes de 5è, a més, ja han començat a conèixer l’activitat estrella d’aquest curs, la Cantània. Aquest any amb una cantata de Lluís Vidal i text de Sergi Belbel, titulada “Partícules” sobre la creació de l’Univers.

Per a la resta de curs ens esperen moltíssimes coses més que us anirem relatant!

Olga i Tatiana