ENREGISTRAMENT DELS ALUMNES DE 4T AL CDA PAU CASALS

Els alumnes 4t d’Educació Pimària han fet el seu primer enregistrament dintre d’una de les activitats realitzades al Camp d’Aprenentage Pau Casals.

En el següent enllaç podreu gaudir de la cançó enregistrada Stand By me, esperem que us agradi perquè tot el que sona ho han tocat i cantat ells. Cliqueu els auriculars i a gaudir.

edpuzzle MONTSERRAT CABALLÉ

Cacera tresor: instruments de corda

AVALUACIÓ E. ARTÍSTICA_MÚSICA

La següent infografia us explica l’ avaluació de l ‘ àrea d’ Educació musical, d’ Educació Primària, de l’escola Jacint Verdaguer de Pallejà.

ARA ART: La nostra escola potencia l’ educació musical com a nucli de la formació integral dels alumnes

L’ ESC Jacint Verdaguer de Pallejà forma part del Projecte ARA ART, promogut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya: Projectes educatius basats en l’educació artística.

Formar part d’aquest projecte ha estat gràcies a la signatura d’un conveni per part de l’ Ajuntament de Pallejà i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.