VIII TROBADA DE CORALS INFANTILS

Dissabte 25 de març la coral de l’escola participa per tercer any consecutiu a la VIII Trobada de Corals Infantils organitzada per l’Escola de Música del Centre de Lectura de Reus.
Coral “Bufanotes” de l’escola Prat de la Riba, Cor de l’EMM de la Selva del Camp, “Picarols i Alberichor” de l’escola Alberich i Casas, Cor “Canta” de l’IES Vilaseca i la coral de l’Escola Joan Rebull.
Una trobada de música, emocions i bons moments. Gràcies a tots els que ho heu fet possible!

BENVINGUDA PRIMAVERA!!!

escutprimavera

VIII TROBADA DE CORALS INFANTILS, REUS

Us esperem per les places Mercadal, Sant Pere, Castell i Basses de les 11.00h. a les 12.00h. i al concert al Teatre Bartrina a les 12.30h. (entrada lliure)

viii-trobada-de-corals-infantils

THE LION KING

CARNESTOLTES

MEDITERRANEO

La cançó és una peça col·lectiva que Serrat ha gravat al costat de molts altres artistes com Els Amics de les Arts, Estopa, Marina Rossell, Gemma Humet, Ismael Serrano, Antonio Orozco, Pablo López o Gossos. Tot plegat per donar suport al gran concert per les persones refugiades al Palau Sant Jordi de Barcelona l’11 de febrer.

Publicat dins de General | 1 comentari

THRILLER LIVE

DENIP 2017

El 30 de gener és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP). Aquest curs ho celebrem d’una manera molt especial perquè estrenem una cançó amb melodia original d’un alumne de l’escola, Sergi Llusá Garcia.

També, cantarem “No dudaría” d’Antonio Flores

I farem un bonic símbol de la pau farcit de flors fetes per tots els nens i nenes de l’escola
LOVE, PEACE AND MUSIC!!!!

MÚSICS DE 5è.B

DIRTY DANCING

En aquest cas el musical s’inspira en la pel·lícula del 1887. Fins el 5 de febrer a Madrid i del 9 de febrer al 9 de març al teatre Tívoli de Barcelona.

EL PETIT PRÍNCEP I LES MACEDÒNIA

NADALES DE LA CORAL

LA GRAN NADALA

Reviu l’espectacular Gran Nadala! Alumnes de 5è.

LA GRAN NADALA

DIA DE LA DISCAPACITAT, 3 de desembre