PER QUÈ EL BLOC?

Avui en dia hi ha molts recursos a internet que podem aprofitar per aprofundir en diferents temes: la música no se n’escapa. A la xarxa hi trobem jocs, activitats, vídeos… que ens poden servir per ampliar algun tema i fins i tot començar-hi a treballar. Utilitzar-los amb la Pissarra Digital Interactiva és un alicient més per els alumnes.

Aquest bloc doncs, de moment només és un recull de recursos i activitats que poden ser interessants per a realitzar amb la PDI o també a l’aula d’informàtica, extrets de la xarxa per tal de donar un altre caire a la música. Cadascú n’aprofitarà el que li interessi més per fer alguna activitat: veure musicogrames, classificació dels instruments, treball de les qualitats del so…

Amb el temps sortiran noves propostes, idees i activitats que no necessàriament seran extretes d’internet. Esperant que les editorials treguin també aquest tipus de material que en un futur gens llunyà serà aplicable a arreu, us invito a participar del bloc enviant enllaços i/o activitats que realitzeu amb els vostres alumnes i amb la PDI a la classe de música per disfrutar-ne tots plegats.

Albert Vila Font

Mestre d’Educació Musical

2 thoughts on “PER QUÈ EL BLOC?

1. clopez13

Benvolguda Marta

Des de l’entorn del raconet de música estem fen un recull de blocs de música per tal de poder fer el seguiment de tot allò que es publica relacionat amb l’àrea.

Hem afegit el teu bloc a la llista de blocs publicats. Si tens cap inconvenient ho pots comunicar a clopez13@xtec.cat .

El portal de blocs de música el trobaràs a

Gràcies per la vostra col·laboració