ELS AMICS

DESENVOLUPAMENT DE LA TEMÀTICA ANUAL PROPOSADA PEL GRUP DE TREBALL DE LES BIBLIOTEQUES ESCOLARS DE RUBÍ

Aquest any el tema proposat és: ELS AMICS.

És un treball que s’està realitzant  a la biblioteca  i a les aules , per donar elements als alumnes perquè siguin capaços de viure plenament, de manera responsable i amb felicitat i perquè puguin contribuir al benestar dels qui els envolten.

EL PEIX IRISAT

pepeix

SOPA DE CARBASSA

L’amistat d’aquests tres personatges és incondicionCARAal.
Ningú fa la sopa de carbassa com ells: El Gat talla la carbassa a trossets,
l’ Esquirol és el que remena la sopa i l’ Ànec té cura de posar la quantitat precisa de sal.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

CARNAVAL 2016

carnaval_mascara

Carnaval 2013

carnaval

Dia de la No-Violència i de la Pau

Un any més, tota l’escola hem dedicat aquesta data tan assenyalada, Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, per a fer direrents activitats que ens ajuden a estar més a prop dels nostres companys i amics.
En aquest dia xerrem de la pau, la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.
El missatge d’aquest dia és:
“La No-Violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.
“La No-Violència és saber resoldre els problemes sense fer servir la força”.
“Saber resoldre els conflictes de manera pacífica i dialogant, és a dir, expressant les opinions de forma tranquil·la, clara i ordenada”.

Publicat dins de General | 1 comentari

inici de curs 2012-13

Fomento de la Lectura.

Publicat dins de General | 1 comentari

Dia de La Terra

“Dia de la Pau” 30 de gener

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP), conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau, fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal.
Es practica a escoles de tot el món, els dies 30 de gener i propers (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi).

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

Què fan les escoles el dia de la no-violència i la pau?
Les escoles de tot el món celebren el DENIP amb diferents actes.
Els objectius del Dia Escolar de la No-violència i la Pau són:
• Sensibilitzar que la pau és molt més que l’absència de
guerres i baralles.
• Conèixer i familiaritzar-se amb els conceptes d’amor universal, de no-violència i de pau positiva, així com amb els procediments de reivindicació no-violenta dels drets
humans.
• Conèixer persones i/o grups que lluiten per la pau i la justícia al món.
• Saber resoldre els conflictes de manera pacífica i dialogant, és a dir, expressant les opinions de forma tranquil•la, clara i  ordenada.
• Compartir una estona amb tots els alumnes i mestres amb la finalitat de celebrar la diada de la no-violència i la pau.

Día de la Paz – Que canten los niños.

Dia Escolar de la No-violència i la Pau (Abraçades gratis)