BENVINGUTS A UN NOU CURS!

Hola de nou a tothom!
Aquest curs continuem amb molta il·lusió per ensenyar-vos què anem fent a les classes de música. Per això esperem que ens visiteu sovint: per reviure els moments que hem viscut a classe, per tonar a escoltar les cançons que més us han agradat o simplement per passar una bona estona.
No us oblideu de comentar les activitats que més us hagin agradat! Esperem que us agradi molt!!

I…que no pari la música!

82 pensaments sobre “BENVINGUTS A UN NOU CURS!

1. SON MOLT XULES TOTES LES NADALES NO PARO DE CANTAR-LES LALALALALALALALALALALAL !!!!!!!!!!!!!!!!!! :&

2. he vist el video de l’opera ara la estic cantant per tota la casa:
    laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    molt

4. totes les cançons m’agraden, les e escoltat totes, i totes son molt chules