CICLE SUPERIOR (5è i 6è)

TEATRE MUSICAL “CHARLIE I LA FÀBRICA DE XOCOLATA” (6è)

Els alumnes de 6è, a part de ballar i interpretar els diàlegs del teatre que realitzen a finals de curs, també han dissenyat i creat alguns dels moments musicals de l’obra. Aquí teniu una petita mostra del que ha estat un procés molt enriquidor i significatiu.

DECIDIM EN QUINS MOMENTS DE L’OBRA HAURÀ DE SONAR MÚSICA I QUINES SÓN LES CARACTERÍSTIQUES MUSICALS

PERCUSSIÓ CORPORAL

El proper 10 de juny, al concert de l’Acem del se 25è aniversari, tots els músics realitzarem una percussió corporal creada per en Santi Serratosa. Serà espectacular! (Copieu els links i enganxeu-los a la barra del navegador)

FRASE SENCERA

FRASE SENCERA AMB MÚSICA

TROPPE ARIE

El proper 2 de març anirem al teatre “La Sala” d’Argentona per veure l’espectacle Troppe Arie. Aquest espectacle parteix de l’òpera amb un format ben original. Una vella tieta, amb un passat gloriós en el món de la música clàssica, viatja fent gira per teatres de tot el món amb la Norma, la seva cuidadora i el seu nebot, una nova promesa de la flauta travessera. Podrem escoltar algunes de les àries d’òpera més famoses. L’espectacle va a càrrec del trio italià Trioche. No perdeu pista!

Algunes de les peces que escoltarem:

Obertura de La Garsa Lladre G. Rossini

Imatge de previsualització de YouTube

Fantaisie brillante sur (Carmen de Bizet)

Imatge de previsualització de YouTube

Amami Alfredo (La Traviatta, Puccini)

Imatge de previsualització de YouTube

Der Holle Rache kocht meinem Herzen (W.A. Mozart)

HALLELUJAH (Leonard Cohen)

Us deixo vàries versions d’aquesta cançó. La més coneguda és la de Rufus Wainwright, per formar part de la BSO de la pel·lícula Shreck.

RUFUS WAINWRIGHT

PENTATONIX

Imatge de previsualització de YouTube

Aquestes versions no haguessin estat possible sense la creació del seu autor, Leonard Cohen.

LEONARD COHEN

Imatge de previsualització de YouTube

BSO HARRY POTTER (JOHN WILLIAMS)

COR SAFARI

És el cor que acompanya a Txarango a la cançó “Meravellós regal”. Aquest cor està format per nens que viuen en un orferinat i la música els ajuda a sentir-se millor i a expressar-se. Han col·laborat amb diferents cantants reconeguts i han fet concerts a diferents parts del món.

Imatge de previsualització de YouTube

5 thoughts on “CICLE SUPERIOR (5è i 6è)

1. Lierni 5eA

Hola Noelia m’agradaría que per una setmana posesis la canco de The chainsnokees i Coldplay-something just

2. Veronica Sánchez Espinar

Hola Noelia soc la Vero de 5è b i m’ ha agradaría que fiquesis la canço de this is the moment.
    GRACIAS NOELIA!!!

3. lucia

HOLAAA NOELIA !!!!! soc la lucia i vull que pongis la canço numero 6 de la cantania

GRACIES!!!!!!