Cantània 2017-2018

Els nens i nenes de 5è, el passat dissabte 12 de maig van oferir un concert espectacular al teatre Monumental de Mataró amb motiu de la Cantània “Partícules”.  Felicitats per la feina feta i per l’espectacle!

TROBADA DE BANDES

Tal com ja sabeu, el passat diumenge 18 de març, la Banda Bufera de l’escola Argentona va participar en un dels actes de celebració del 25è aniversari de l’ACEM (Associació Catalana d’Escoles de Música). Aquest acte va consistir en una trobada de banda que va comptar amb la participació de 1700 músics d’arreu de Catalunya sota la direcció de l’Albert Gumí. Al matí,  els nens i nenes van fer assaig i, a la tarda, es va oferir un concert amb el repertori treballat.

Aquesta celebració culminarà amb un concert a l’estadi  Cornellà/El Prat el proper 10 de juny on tocaran totes les formacions: banda, corda, cor, percussió, guitarres…  Un dia ple d’emocions i una experiència única i molt especial.

EL SWING DE LA PAU I EL DENVIP

Benvolguts!

El dia 30 de gener celebrarem a la nostra escola el DENVIP (Dia Escolar de la No Violència I la Pau) i com és tradició cantarem tots junts la cançó EL SWING DE LA PAU de la Rosa Maria Vidal. I la melangia en els cors marcirà si tots ens donem la mà!

COMENCEM AMB BONA MÚSICA!

Hola a tothom!

Aquest curs tenim com a novetat que tots podeu proposar cançons perquè sonin a l’escola. Les cançons proposades han de ser de qualitat i pensant en que puguin agradar a tota l’escola. Les propostes les podeu fer a l’apartat “Comencem amb bona música”. Cal afegir un comentari i triarem les cançons més adients en funció de la qualitat musical. Les cançons que sonin apareixeran en aquest mateix apartat en format de vídeo perquè les pugueu escoltar sempre que vulgueu.

Esperem les vostre propostes!