2B-Cançó dels Estels

Aquests dies estem molt ocupats assajant la cantata, el temps passa volant i ens anem apropant a la data del concert !!! Aquí teniu un “tastet” dels nostres assajos…

Publicat dins de 2on. | Envia un comentari

Cantata EL PETIT PRÍNCEP

Aquí teniu les cançons de la cantata del Petit Príncep . Ja podem anar assajant!!

1. CANÇÓ DEL XAI Cançó del Xai

3. CANÇÓ DEL REI 06 Pista 6

4. CANÇÓ DEL VANITÓS 08 Pista 8

5. CANÇÓ DE L’EMBRIAC 10 Pista 10

6. CANÇÓ DEL NEGOCIANT 12 Pista 12

7. CANÇÓ DEL FANALER 14 Pista 14

8. CANÇÓ DEL GEÒGRAF 16 Pista 16

9. CANÇÓ DE L’ECO 18 Pista 18

11. CANÇÓ DELS ESTELS 22 Pista 22

Publicat dins de General | Envia un comentari

AQUEST ANY PER NADAL…… DANSES !!!!!!!

Publicat dins de 1er., 2on., 3er., 4rt., , 6è., General, P-3, P-4, P-5 | Envia un comentari

DE VISITA AL CENTRE DE DIA CASA GIMFERRER

Com ja anem fent cada any quan s’acosten aquestes dates,  un grup d’alumnes de l’escola hem fet una visita al del centre de dia casa Gimferrer.

Quan hem arribat  els avis ja ens esperaven, ens hem saludat i  els hem cantat tres nadales que teniem preparades per l’ocasió : El Rabadà, Els Reis Mags Vindran aviat i Virolet Sant Pere. Seguidament hem cantat el Fum, fum, fum tots plegats. Ha sonat molt bé!!

DSC03304

Després de les cançons ens hem explicat mutuament el que fem al dia a dia…, i ves per on, resulta que els avis també fan música, manualitats, escriuen i fan matemàtiques. Com nosaltres!!!  Ens hem entès de seguida.

DSC03313

Per rematar la festa, ens han convidat a un aperitiu que hem compartit tots,  i nosaltres els hem deixat un detallet com a record de la nostra visita.

DSC03315

DSC03322

Ha estat un matí rodó!!

Gràcies i fins l’any vinent!!!

HEM CELEBRAT SANTA CECÍLIA

Avui a l’escola hem celebrat el dia de la música assistint al concert d’un nou grup musical calafí : GEBRATS.

El grup està composat per ex-alumnes de la nostra escola:

Omar Salcedo a la bateria, Arnau Barrios a la guitarra, Martí Garriga als teclats i Mel.lina Illa , veu i compositora de la majoria de temes que hem sentit avui.

Avui ha estat el primer concert del grup GEBRATS, i s’han trobat amb un públic totalmet entregat. Ha sigut tot un èxit!!!!

Aquí teniu els cartells de l’actuació

CARTELL CONCERT STA. CECÍLIA – ACTUAL

CARTELL CONCERT STA.CECÍLIA – MUSIC

gebrats2

DSC03180

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ha vingut la Castanyera!!!!

COM CADA ANY ENS HA VINGUT LA CASTANYERA. ENS HA PORTAT UNES CASTANYES BONÍSSSSIMES, I NOSALTRES LI HEM PREPARAT UNA CANÇÓ I UNA DANSA.   HA ESTAT MOLT CONTENTA!!!

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

LA CASTANYERA VOL SER ROCKERAAA!!

Escolteu!!!

castanyera-rockera

Publicat dins de 1er., 2on. | Envia un comentari

La Pau és aquí. “Heal the World”