HEM ANAT AL CENTRE DE DIA “CASA GIMFERRER”

Com cada any, quan s’acosten aquestes dates una colla d’alumnes de la nostra escola hem fet una visita al centre de dia “Casa Gimferrer” .    Hem cantat tres nadales als avis  i per acabar n’hem fet una tots junts. Sonava la mar de bé!

En acabat les cançons, hem conversat amb ells sobre com era la seva escola de petits i ens han explicat quines activitats fan al centre de dia.  Nosaltres també els hem parlat del què fem a l’escola,  però sobretot hem fet moltes preguntes ,  ja que les persones grans  són molt sàvies, i ens agrada molt escoltar-les.

Moltes gràcies! Esperem visitar-vos l’any vinent!!

Publicat dins de 4rt., General | Envia un comentari

ROSTOLLS

GRAN CONCERT DE SANTA CECÍLIA AMB ROSTOLLS

FANTÀSTIC CONCERT AMB “ROSTOLLS”!!! HEM GAUDIT MOLT AMB LES VOSTRES CANÇONS. MOLTES GRÀCIES!!!

S’acosta Santa Cecília!!

Aquest  any  per Santa Cecília, patrona dels músics,  a l’escola rebrem al grup “ROSTOLLS” . Estem impacients per sentir les vostres cançons!!

Us esperemmm!!

Rostolls

Publicat dins de General | Envia un comentari

La música es queda a l’escola!!

Aquí teniu el vídeo que ens va fer l’Arnau, mestre d’anglès, amb la inestimable ajuda dels nens i nens de C. Mitjà i Superior.

Moltes gràcies a tots i bon estiu!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

L’ESCOLA ALTA SEGARRA “DONEM LA NOTA”

L’escola alta Segarra ens sumem al  projecte “dóna la nota” organitzat per professors del Camp d’Aprenentage Pau Casals del Vendrell.

Totes les escoles de Catalunya que hi participem cantarem la cançó “Mirall de Pau” per explicar a tothom que la música és un element important i bàsic per l’educació dels alumnes, i actualmet  està en perill a les escoles i instituts per la llei Wert, la LOMCE.

Aquí teniu el video de la cançó:

MIRALL-DE-PAU-lletra

Publicat dins de General | Envia un comentari

CANTATA “EL PETIT PRÍNCEP”.

CANTATA “EL PETIT PRÍNCEP”: Cançó del xai

Aquí teniu l’inici de la Cantata amb la “Cançó del Xai”.

Felicitats a tots pel vostre gran treball !!!

Publicat dins de General | 1 comentari

JA S’ACOSTA EL DIA DE LA CANTATA!!!

ATENCIÓ !!!

No us perdeu aquest concert!!!

cantata emm (2)

EN JAUME FONOLL ENS VE A CANTAR PER SANT JORDI

Com cada any, a l’escola celebrem la diada de  Sant Jordi  amb les tradicionals paradetes de llibres i roses i la  mostra gastronòmica , que com sempre, és un èxit!

A la tarda toca gaudir de les lletres i la música:

Ens ha acompanyat el Jaume Fonoll, que  ha cantat cançons amb la seva guitarra i els nens i nenes han recitat  poemes del seu germà Celdoni . Una combinació perfecta!

Ha sigut una tarda molt agradable que ha posat punt i final a una diada de Sant Jordi fantàstica!!