La música es queda a l’escola!!

Aquí teniu el vídeo que ens va fer l’Arnau, mestre d’anglès, amb la inestimable ajuda dels nens i nens de C. Mitjà i Superior.

Moltes gràcies a tots i bon estiu!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

L’ESCOLA ALTA SEGARRA “DONEM LA NOTA”

L’escola alta Segarra ens sumem al  projecte “dóna la nota” organitzat per professors del Camp d’Aprenentage Pau Casals del Vendrell.

Totes les escoles de Catalunya que hi participem cantarem la cançó “Mirall de Pau” per explicar a tothom que la música és un element important i bàsic per l’educació dels alumnes, i actualmet  està en perill a les escoles i instituts per la llei Wert, la LOMCE.

Aquí teniu el video de la cançó:

MIRALL-DE-PAU-lletra

Publicat dins de General | Envia un comentari

CANTATA “EL PETIT PRÍNCEP”.

DSC03884

CANTATA “EL PETIT PRÍNCEP”: Cançó del xai

Aquí teniu l’inici de la Cantata amb la “Cançó del Xai”.

Felicitats a tots pel vostre gran treball !!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

JA S’ACOSTA EL DIA DE LA CANTATA!!!

ATENCIÓ !!!

No us perdeu aquest concert!!!

cantata emm (2)

EN JAUME FONOLL ENS VE A CANTAR PER SANT JORDI

Com cada any, a l’escola celebrem la diada de  Sant Jordi  amb les tradicionals paradetes de llibres i roses i la  mostra gastronòmica , que com sempre, és un èxit!

A la tarda toca gaudir de les lletres i la música:

Ens ha acompanyat el Jaume Fonoll, que  ha cantat cançons amb la seva guitarra i els nens i nenes han recitat  poemes del seu germà Celdoni . Una combinació perfecta!

Ha sigut una tarda molt agradable que ha posat punt i final a una diada de Sant Jordi fantàstica!!

2B-Cançó dels Estels

Aquests dies estem molt ocupats assajant la cantata, el temps passa volant i ens anem apropant a la data del concert !!! Aquí teniu un “tastet” dels nostres assajos…

Publicat dins de 2on. | Envia un comentari

Cantata EL PETIT PRÍNCEP

Aquí teniu les cançons de la cantata del Petit Príncep . Ja podem anar assajant!!

1. CANÇÓ DEL XAI Cançó del Xai

3. CANÇÓ DEL REI 06 Pista 6

4. CANÇÓ DEL VANITÓS 08 Pista 8

5. CANÇÓ DE L’EMBRIAC 10 Pista 10

6. CANÇÓ DEL NEGOCIANT 12 Pista 12

7. CANÇÓ DEL FANALER 14 Pista 14

8. CANÇÓ DEL GEÒGRAF 16 Pista 16

9. CANÇÓ DE L’ECO 18 Pista 18

11. CANÇÓ DELS ESTELS 22 Pista 22

Publicat dins de General | Envia un comentari

AQUEST ANY PER NADAL…… DANSES !!!!!!!

Publicat dins de 1er., 2on., 3er., 4rt., , 6è., General, P-3, P-4, P-5 | 1 comentari

DE VISITA AL CENTRE DE DIA CASA GIMFERRER

Com ja anem fent cada any quan s’acosten aquestes dates,  un grup d’alumnes de l’escola hem fet una visita al del centre de dia casa Gimferrer.

Quan hem arribat  els avis ja ens esperaven, ens hem saludat i  els hem cantat tres nadales que teniem preparades per l’ocasió : El Rabadà, Els Reis Mags Vindran aviat i Virolet Sant Pere. Seguidament hem cantat el Fum, fum, fum tots plegats. Ha sonat molt bé!!

DSC03304

Després de les cançons ens hem explicat mutuament el que fem al dia a dia…, i ves per on, resulta que els avis també fan música, manualitats, escriuen i fan matemàtiques. Com nosaltres!!!  Ens hem entès de seguida.

DSC03313

Per rematar la festa, ens han convidat a un aperitiu que hem compartit tots,  i nosaltres els hem deixat un detallet com a record de la nostra visita.

DSC03315

DSC03322

Ha estat un matí rodó!!

Gràcies i fins l’any vinent!!!