GRAN CONCERT AMB EL GRUP CONTRABAND

AVUI HEM GAUDIT D’UN GRAN CONCERT DE SANTA CECÍLIA!!!  UN GRUP MOLT JOVE DE CONTRABAIXISTES DEL CONSERVATORI DE CERVERA ENS HAN VISITAT A L’ESCOLA. SÓN EL GRUP “CONTRABAND”.

MOLTES GRÀCIES PER HAVER VINGUT I MOLTES FELICITATS!!  ENS HA ENCANTAT LA VOSTRA MÚSICA!!!

AQUÍ TENIU UNA MOSTRA DE LA SEVA ACTUACIÓ. LA CANÇÓ QUE DÓNA NOM AL GRUP I QUE HA ESTAT COMPOSTA PER UN DELS COMPONENTS , L’ÈRIC.

CELEBREM SANTA CECÍLIA!!

Atenció!! Aquest any tenim la sort de comptar amb el grup CONTRABAND pel concert de Santa Cecília, patrona dels músics. Una colla de joves contrabaixistes de Cervera.              Us esperem!!!

st-cecilia

Preparant el Nadal…

Aquí teniu la nadala que cantarem tots junts aquest any. Ja podeu començar a practicar!

CANTÀNIA: BABAUA, LES DESVENTURES DE MIMÍ

ELS ALUMNES DE 5È VAN PARTICIPAR AHIR A CANTÀNIA. DESPRÉS DE TREBALLAR DE VALENT DURANT TANTS MESOS, S’HA NOTAT EL RESULTAT, UN GRAN ÈXIT!!!!

MOLTES FELICITATS ALS ARTISTES.

IMG-20160526-WA0029[1]IMG-20160526-WA0027[1] IMG-20160526-WA0025[1]IMG-20160526-WA0002

Publicat dins de | Deixa un comentari

3r. CÀNON: TIN, TON

És el nostre primer cànon i ens surt així de bé!!! Felicitats!!!

Publicat dins de 3r. | Deixa un comentari

2n

ELS DE 2nB AVUI HEM APRÈS A BALLAR “EL PATXINTA” I JA ENS SURT AIXÍ DE BÉ!!!!!

Publicat dins de 2n. | Deixa un comentari

1r

ESTEM APRENENT LA DANSA DELS 7 SALTS. CADA VEGADA ENS SURT MILLOR!

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

CANTÀNIA 2016

ELS ALUMNES DE 5È PARTICIPEN A  CANTÀNIA 2016!!

AQUEST CURS ELS ALUMNES DE 5è PARTICIPEN A LA CANTÀNIA!!! PERÒ…..QUÈ ÉS “CANTÀNIA”????

El projecte Cantània consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata.

Cada curs, l’Auditori estrena una nova cantata, signada per prestigiosos músics i lletristes catalans. Enguany preparem “Babaua, les desventures de Mimí”, composta per  Jordi Domènech, cantant, pianista i autor de diverses composicions per a cor. L’autor del text és Pere Riera, dramaturg, director de teatre i professor de l’Institut del teatre de Barcelona.

Per preparar la cantata el professorat de música assisteix a tres sessions de formació a l’Auditori de Barcelona, on se’ls dóna les eines necessàries per fer el treball d’aula amb els alumnes. El projecte acaba amb un concert a diferents ciutats: Barcelona, Mataró, El Vendrell, Saragossa, Sant Cugat, Figueres, Manresa, Olot, Granollers, Vic, Vilafranca, Valladolid i Reus.

Nosaltres cantarem a Sala Gran del Kursaal de Manresa  juntament amb d’altres escoles inscrites , acompanyats en directe de músics i actors professionals. La qualitat i la implicació col·lectiva en l’acte fa que es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tothom.

A la classe de música estem treballant de valent perquè sigui tot un èxit!

US ESPEREM AL TEATRE KURSAAL DE MANRESA EL DIA 25 DE MAIG A LES 21 HORES. NO US HO PERDEU!!!!!!

MES ENDAVANT US INFORMAREM DE COM ADQUIRIR LES VOSTRES LOCALITATS.

CANTADA DE NADAL 2015

Aquí teniu els vídeos de la Cantada de Nadal. Ho heu fet molt bé!!! Felicitats a tots!!!

Visita al Centre de dia “Casa Gimferrer”

Com cada any quan s’acosten aquestes dates, un grup d’alumnes de l’escola han anat a visitar els avis i àvies del centre de dia “casa Gimferrer”. Com sempre, hem passat una estona fantàstica!!! Hem cantat nadales, hem fet petar la xerrada , hem compartit un aperitiu, …. Vaja!! Que ens hem trobat com a casa! Moltes gràcies, avis!! Esperem tornar el curs vinent!!!