CANTADA DE NADAL 2015

Aquí teniu els vídeos de la Cantada de Nadal. Ho heu fet molt bé!!! Felicitats a tots!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Visita al Centre de dia “Casa Gimferrer”

Com cada any quan s’acosten aquestes dates, un grup d’alumnes de l’escola han anat a visitar els avis i àvies del centre de dia “casa Gimferrer”. Com sempre, hem passat una estona fantàstica!!! Hem cantat nadales, hem fet petar la xerrada , hem compartit un aperitiu, …. Vaja!! Que ens hem trobat com a casa! Moltes gràcies, avis!! Esperem tornar el curs vinent!!!

Nadala comuna

Atenció!! El temps passa volant i aviat ens trobarem a les portes de Nadal!! Aquí us deixo la Nadala que cantarem conjuntament alumnes i mestres de l’escola. Que la disfruteu!!!

Metradansa de Calaf

Aquest  Sant Jordi, coincidint amb el Mil·lenari,  hem volgut contrubuir a  recuperar una part del nostre folklore i tradició.  Amb ajuda de la Conxita Solà, hem  ballat la “Metradansa”, una peça de caire religiós amb música pròpia de Calaf i  que havia caigut en l’oblit .

Així doncs, gràcies a la mainada,  la Metradansa de Calaf ja torna a ser ben viva!!! Felicitats!!

Publicat dins de General | 1 comentari

LA MASOVERA. 5èA

Avui toca dansa!!   Per ser el 1r dia que la fem, ens surt força bé!!!

Publicat dins de | Envia un comentari

30 de Gener: Dia de la Pau i la NO-violència

A  l’escola  Alta Segarra  ens manifestarem a favor de la pau i cantarem tot junts aquesta cançó: SOMNIS D’INFANT de Tomàs Gonzàlez

CANTADA DE NADAL 2014

Aquí teniu els vídeos de la cantada d’enguany. Com sempre  tots ho heu fet genial . Moltes felicitats!!!   Sou uns artistes!!!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

HEM ANAT AL CENTRE DE DIA “CASA GIMFERRER”

Com cada any, quan s’acosten aquestes dates una colla d’alumnes de la nostra escola hem fet una visita al centre de dia “Casa Gimferrer” .    Hem cantat tres nadales als avis  i per acabar n’hem fet una tots junts. Sonava la mar de bé!

En acabat les cançons, hem conversat amb ells sobre com era la seva escola de petits i ens han explicat quines activitats fan al centre de dia.  Nosaltres també els hem parlat del què fem a l’escola,  però sobretot hem fet moltes preguntes ,  ja que les persones grans  són molt sàvies, i ens agrada molt escoltar-les.

Moltes gràcies! Esperem visitar-vos l’any vinent!!

Publicat dins de 4t., General | Envia un comentari

ROSTOLLS

GRAN CONCERT DE SANTA CECÍLIA AMB ROSTOLLS

FANTÀSTIC CONCERT AMB “ROSTOLLS”!!! HEM GAUDIT MOLT AMB LES VOSTRES CANÇONS. MOLTES GRÀCIES!!!