TAC I LLENGÜES

Experiències en TAC.

Utilitzar les TAC no significa partir de zero, sinó aprofitar les possibilitats que les noves tecnologies ens aporten per anar més enllà.


Classificació dels recursos per àrees i etapes: Llengües.

  • ARMARI DE LLENGUA.

– Afavoreix l’aprendre a aprendre: Treball autònom i aprenentatge més significatiu.
Hi ha diferents tipus de recursos: Esquemes (accentuació), presentacions (majúscules), Mud (diftongs), fitxes (tipus d’oracions), jocs (la carta), JClics (frases fetes), …

http://www.xtec.cat/~msolduga/menu/finestra/indexcatala.htm

  • JUGUEM AMB EL LLENGUATGE.

Desenvolupament de l’hàbit lector.
Desenvolupament de la comunicació oral.
Desenvolupament de l’expressió escrita.

EXEMPLE: M’encanta llegir.

Petits escriptors.

http://www.xtec.cat/centres/c5003238/escriptors/pet_escrip.htm

Llibres de lectura.

http://www.xtec.cat/centres/c5003822/calendariZER2010/calendari.htm
http://blocs.xtec.cat/zerelsio/llibres-de-lectura/.
Itineraris de lectura

Un mes, un conte!

http://phobos.xtec.net/c5007852/conte/conte.php

Concurs d’eslògans.

http://blocs.xtec.cat/zerelsio/concurs-eslogans/.

Revista.

http://xtec.cat/centres/c5007852/empatolls/empatolls.htm

EXEMPLES : EL RETRAT/
A QUI PERTANY?

http://www.xtec.cat/centres/c5003238/escriptors/text_descrip/text_des.htm

http://www.xtec.cat/~msolduga/menu/finestra/catala/nens/alumnesgrans.htm

EL CASAMENT DEL LLAPIS I DE LA GOMA

……………………………………………………………………..

Aquest article ha estat publicat en Àrees. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *