Composició musical 5è

Creem petites peces musicals amb boomwackers i amb flauta.
Mireu què divertides!

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , , , , | Deixa un comentari

Rumba de les castanyes 2n

La setmana passada varem crear una petita coreo per a la cançó que hem après de la festa de la Castanyada.
Voleu veure com ens ha quedat?

Publicat dins de 2n | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Una festa a la cuina 1r

En començar el curs els alumnes de 1r hem posat música al conte: Una festa a la cuina!
Mireu què bé que ens ha quedat!!

Publicat dins de 1r | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Bon inici de curs! 5è

Els alumnes de cinquè hem començat el curs amb una córeo de percussió corporal! Quina bona manera de donar-nos la benvinguda!

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

El despertador 2n

Aquesta serà la primera cançó que interpretarem amb els nostres instruments de l’aula de música! Hem d’aprendre-la molt bé per poder tocar-la! Som-hi!

Publicat dins de 2n | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Ja arriben les vacances!!!

Us deixem per acabar aquest curs un vídeo molt fresquet!!!
Un mannequin challenge de les colònies de Cicle Mitjà! Ens ho vam passar moooooolt bé!
Que passeu un molt bon estiu i si teniu calor… feu com nosaltres!!!!!

Publicat dins de 3r, 4rt | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

El barber de Sevilla 5è

En finalitzar el curs els alumnes de 5è van estar treballant l’òpera del barber de Sevilla de Rossini.
Després de conèixer la història i el compositor van passar a l’acció.
Es van distribuir per grups i van fer miniprojectes sobre aquesta òpera tan divertida.
Us deixem alguns exemples!!

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Percussió corporal 6è

Ens va visitar en Santi Serratosa! Va venir a l’aula de música a fer-nos un taller de percussió corporal! Què bé ens ho varem passar!!!

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

VIII Festival de la cançó Sta Rafaela Maria! 6è i 1r ESO

I ja els tenim aquí!!! Podeu tornar a escoltar les cançons del festival de Sta Rafaela Maria d’aquest curs!
Ha estat difícil aquest any també escollir una…

I la cançó guardadora d’aquest any ha estat…. EL SO DE LA PAU! Felicitats nois!!!

Publicat dins de , ESO | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Cantània 2017: La nit dels malsons 5è

I aquí els tenim!!! Els artistes de 5è vàrem viure una Cantània preciosa!! Volem donar les gràcies a la mare de la Silvia per facilitar-nos aquests vídeos tan magnífics! Aquí us deixem algunes paraules d’alguns dels protagonistes, val la pena llegir-les:

El passat dia 3 de maig de 2017 va ser la Cantània. Vam anar a l’Auditori. Aquella nit no vaig poder dormir. Tenia molts nervis. A l’assaig van sentir por per si ho feia malament però la vaig superar. Amb els focus em vaig sentir com una cantant de debò.
Gina

El dia 3 de maig a l’Auditori vàrem passar un dels millors moments de la nostra vida. Estàvem allà pujant les escales fins que vàrem arribar i ens vàrem seure. Les llums es van apagar i tot va començar. Quan vam començar a cantar vàrem sentir pessigolles per tot el cos. Vaig tancar els ulls i em vaig imaginar que tot sortiria genial. I així va ser. Els pares van aplaudir amb tota la seva força. Ens vàrem sentir molt alegres. Aquesta experiència la recordarem tota la vida!
Andrea i Claudia

Passejàvem pels passadissos de l’Auditori amb uns nervis al cos. A l’assaig general ens ho vam passar molt bé. Però després vam entrar i tots a saludar! Seiem i escoltem la història de la guardiana i el Lluc i després ens tocava a nosaltres… als joves cantaires. Crec que en aquell moment tots ens sentíem importants. Quan va acabar els pares ens van dir que havia quedat mot xulo! A la nit vaig somiar amb la gran nit dels malsons.
Aquí teniu uns bons records!!
Eric

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , , , , , , | Deixa un comentari