Ja arriben les vacances!!!

Us deixem per acabar aquest curs un vídeo molt fresquet!!!
Un mannequin challenge de les colònies de Cicle Mitjà! Ens ho vam passar moooooolt bé!
Que passeu un molt bon estiu i si teniu calor… feu com nosaltres!!!!!

Publicat dins de 3r, 4rt | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

El barber de Sevilla 5è

En finalitzar el curs els alumnes de 5è van estar treballant l’òpera del barber de Sevilla de Rossini.
Després de conèixer la història i el compositor van passar a l’acció.
Es van distribuir per grups i van fer miniprojectes sobre aquesta òpera tan divertida.
Us deixem alguns exemples!!

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Percussió corporal 6è

Ens va visitar en Santi Serratosa! Va venir a l’aula de música a fer-nos un taller de percussió corporal! Què bé ens ho varem passar!!!

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

VIII Festival de la cançó Sta Rafaela Maria! 6è i 1r ESO

I ja els tenim aquí!!! Podeu tornar a escoltar les cançons del festival de Sta Rafaela Maria d’aquest curs!
Ha estat difícil aquest any també escollir una…

I la cançó guardadora d’aquest any ha estat…. EL SO DE LA PAU! Felicitats nois!!!

Publicat dins de , ESO | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Cantània 2017: La nit dels malsons 5è

I aquí els tenim!!! Els artistes de 5è vàrem viure una Cantània preciosa!! Volem donar les gràcies a la mare de la Silvia per facilitar-nos aquests vídeos tan magnífics! Aquí us deixem algunes paraules d’alguns dels protagonistes, val la pena llegir-les:

El passat dia 3 de maig de 2017 va ser la Cantània. Vam anar a l’Auditori. Aquella nit no vaig poder dormir. Tenia molts nervis. A l’assaig van sentir por per si ho feia malament però la vaig superar. Amb els focus em vaig sentir com una cantant de debò.
Gina

El dia 3 de maig a l’Auditori vàrem passar un dels millors moments de la nostra vida. Estàvem allà pujant les escales fins que vàrem arribar i ens vàrem seure. Les llums es van apagar i tot va començar. Quan vam començar a cantar vàrem sentir pessigolles per tot el cos. Vaig tancar els ulls i em vaig imaginar que tot sortiria genial. I així va ser. Els pares van aplaudir amb tota la seva força. Ens vàrem sentir molt alegres. Aquesta experiència la recordarem tota la vida!
Andrea i Claudia

Passejàvem pels passadissos de l’Auditori amb uns nervis al cos. A l’assaig general ens ho vam passar molt bé. Però després vam entrar i tots a saludar! Seiem i escoltem la història de la guardiana i el Lluc i després ens tocava a nosaltres… als joves cantaires. Crec que en aquell moment tots ens sentíem importants. Quan va acabar els pares ens van dir que havia quedat mot xulo! A la nit vaig somiar amb la gran nit dels malsons.
Aquí teniu uns bons records!!
Eric

Publicat dins de | Etiquetat com a , , , , , , , , | Deixa un comentari

Els instruments de corda fregada 3r

Els alumnes de 3r varem estar aprenent i explorant dos instruments de corda fregada. El violí i el violoncel amb l’ajuda excel·lent de l’Elena!!
Aquí els teniu!!!

Publicat dins de 3r | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

La Sra Rosa 2n

Els darrers dies de classe varem estar interpretant amb instrumets de placa la cançó de la Sra Rosa. Mireu què bé que ens va sortir!

Publicat dins de 2n | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Una artista en majúscules!! 4t

Elena! Ja podem dir que estàs feta una artista!! Com ens agrada que ens toquis el piano!! Ens passaríem l’estona escoltant-te!!!

Publicat dins de 4rt | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

La flauta travessera de la Blau! 2n

Blau, ets una artista!! Com ens agrada que vinguis a classe amb el teu instrument i ens ensenyis com és i com es toca! Segueix així i seràs un gran músic!!!

Publicat dins de 2n | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Agut i greu 1r

Treballem l’agut i el greu amb les casetes dels tres porquets! Quina concentració!!!

Publicat dins de 1r | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari