19
06
2008
Aprofitant que és l’últim dia de curs i que el bon temps ens acompanya, avui al matí s’han preparat un seguit de jocs d’aigua perquè tots els nens i nenes poguessin jugar i gaudir al màxim. Hi havia preparades diferents estacions de jocs, com eren: pescar peixos, omplir ampolles d’aigua amb xeringues, fer bombolles de sabó, jugar amb pilotes d’aigua i fer jocs d’aigua amb diversitats de materials (tubs, embuts, ampolles i recipient de diferents mides,etc).
Després com a traca final han pogut mullar-se a la zona d’herba amb un espersor. Ja per acabar la festa de l’aigua s’han assegut damunt la tovallola i han reposat tot menjant un boníssim gelat de gel.
Comments : Comments Off
Categories : 03 Recull d'activitats
19
06
2008
El diumenge 1 de juny vàrem celebrar la festa de fi de curs de l’escola, organitzada per l’AMPA. Per variar i com era de preveure en aquesta primavera, el mal temps i la pluja va obligar a canivar els plans d’organització i vam haver d’improvisar una mica els espais per tal de poder dur a terme totes les activitats previstes.
A 2/4 de 12h del matí els alumnes de l’escola van fer una petita actuació pels pares, familiar, amics i tothom que volia acompanyar-nos. Van fer la representació de la “Dansa del Foc” de Falla i tot i que l’espai no hi acompanyava massa, tots els nens i les nenes ho varen fer molt i molt bé!!! I suposem que als pares també els va agradar moltíssim, ja que els varen aplaudir una bona estona.
Després de l’actuació dels alumnes un petit grup de pares músics, varen preparar-se un grup d’animació i ens van obsequiar amb un repertori de cançons i jocs musicals molt divertits. Tothom, petits i grans, varen ballar i participar de la gresca.
Vam acabar la festa amb una gran arrosada! Tot i el mal temps, tot va anar molt bé i la pluja no va deslluir ni la festa ni la participació de la gent. Gràcies per tot!!!
Comments : Comments Off
Categories : 02 Festes, 02.9 Festa fi de curs
19
06
2008
Aquesta última setmana de curs, de dilluns a dimecres, a les sessions d’entrant del pati hem preparat un seguit d’activitats psicomotrius i lúdiques, perquè els alumnes poguéssin jugar i experimentar les seves possibilitats lliurement. La sessió consistia en un recorregut per tres estacions, que els alumnes realitzaven en petit grup, fent una roda de torns, per tal que tots poguessin anar a jugar als diferents llocs. Les estacions preparades eren les següents: una estació d’equilibri (on hi havia un recorregut amb rajols d’equilibri i les xanques), una estació d’aros (on hi havia una gran quantitat d’aros per tal de fer curses de rodar els aros, circuits de saltar, l’aro com a “hula-hop”,…) i finalment una estació de joc (on hi havia preparat un castell inflable amb pilotes i canasta inclosa). Per ells va ser una gran sorpresa que els va agradar molt i s’ho van passar super bé!!!
Comments : Comments Off
Categories : 03 Recull d'activitats
19
06
2008
El passat divendres 6 de juny vam fer l’excursió de fi de curs, fent una sortida de tot el dia a Empuriabrava i Roses. A les 9h del matí tots ben puntuals i preparats amb les motxilles vam pujar molt contents a l’autocar per dirigir-nos cap a l’Aeròdrom d’Empuriabrava.
Una vegada arribats allà, el vent ens va jugar una mala passada i al bufar la tramuntana els paracaigudistes no podíen saltar. Vàrem aprofitar les instal·lacions de l’Aeròdrom per esmorzar i per sort abans de marxar vam poder veure com s’enlairava una avioneta. Tot seguit i per tal d’aprofitar el dia vàrem anar al port de Roses. Allà sí que vam tenir sort! Hi havia molts vaixells de difenents tipus, vam poder veure pescadors preparant els vaixells per sortir a pescar, d’altres netejant les xarxes, un altre que les cosia i preparava, etc, etc. Va ser molt interessant!!!
Després al migdia vam anar cap a la Ciutadella de Roses a dinar. A la tarda el trenet de Roses ens va venir a buscar i vam fer un recorregut ben complert per diferents llocs de la ciutat (el passeig marítim, el port, el far, diferents urbanitzacions,…). Entre l’emoció de la sortida, el cansament acumulat i el “xu-cu-xu” del trenet, aviat molts nens i nenes van anar quedant adormits i si no us ho creieu mireu, mireu …
Cap a les 4h de la tarda vam tornar a pujar a l’autocar i a poc a poc varem tornar cap a casa. Els que havíen aguantat el son al trenet i havíen pogut fer tot el recorregut desperts, no van poder resistir-se a l’autocar, i a poc a poc tots van anar caient. Quan vam arribar més d’un va costar de despertar! Per sort tot va anar molt bé, no va ploure, cosa que en aquests dies ja es feia difícil d’aconseguir i ens ho vam passar tots molt bé, mestres i alumnes.
Comments : Comments Off
Categories : 04 Sortides
18
06
2008
El passat dimecres 18 de juny vàrem fer la recollida de productes de l’hort abans de marxar de vacances. Les pluges d’aquests dies han ajudat a què les diferents verdures es fessin grans i així poder fer una bona collita. Van arrencar cebes, carbassons, pastenagues, maduixes i sobretot molts de pèsols.
Comments : Comments Off
Categories : 07 Hort
30
05
2008
El divendres 30 de maig els alumnes de P3 van anar a fer una visita a les instal·lacions dels Mossos d’Esquadra d’Olot. Van marxar amb el TPO i ben puntuals a les 10h ja els esperava el mosso que els hi faria la visita guiada i les explicacions. Van poder veure tot l’edifici: oficines, sala de registre, sala per fer les rodes de reconeixement, presons,… Al final van poder anar al garatge i veure tots els vehicles oficials: forgonetes, cotxes i motos, i fins i tot ens hi van deixar pujar. Quina emoció!!!
Comments : Comments Off
Categories : 03 Recull d'activitats
28
05
2008
El dimecres 28 de maig els alumnes de P4 van anar a fer una visita al Parc de Bombers d’Olot. Allà uns bombers molt trempats els varen ensenyar totes les instal·lacions i els van explicar com funcionaven les eines i estris, els van ensenyar els camions i fins i tot hi van poder pujar. Va estar molt bé!
Comments : Comments Off
Categories : 03 Recull d'activitats
26
05
2008
Els nens i nenes de les aules de P3 han treballat un nou projecte durant les setmanes del 26 de maig al 6 de juny d’aquest 3r trimestre. Aquesta vegada l’Avi Savi ens ha portat a descobrir el meravellòs medi marí, amb mariners i pescadors inclosos. Els alumnes molt engrescats han portat objectes i informació de casa per tal d’anar aprenent el màxim de coses possibles sobre el tema.
Hem fet de tot: hem construït un vaixell de plastilina, fet uns ulls de bou per decorar les finestres de l’aula, jugat al joc del vaixell (joc de daus i petxines), fet un mural del fons del mar, un braçalet de petxines, galetes marineres,… i un piló d’activitats més, que tot seguit podeu veure al recull de fotografies.
Comments : Comments Off
Categories : 06 Projectes
26
05
2008
Comments : Comments Off
Categories : 06 Projectes
9
05
2008
El passat divendres 9 de maig a la tarda, el pare d’una alumna de l’escola va venir a ensenyar i fer-nos una petita demostració musical d’un instrument de corda de la família dels violins, el CONTRABAIX. Ufff, que gran que era i com sonava!
Ens va explicar les parts de l’instrument i els diferents sons que podia fer. Després ens va fer una demostració tocant amb els dits i una altra tocant amb l’arquet. També ens va tocar un parell de peces musicals, una de Jazz i una altra de pròpia, que havia composat ell mateix. Per finalitzar ens va deixar tocar les seves cordes.
Ens va agradar molt!!! Moltes gràcies David per la teva visita!
Comments : Comments Off
Categories : 03 Recull d'activitats