El molí de la Bolla

Ahir vam anar a visitar el mas del Molí de la Bolla.
Vàrem seguir el curs de la riera de La Pera, que antigament la desviaven per fer arribar l’aigua a la bassa, per poder fer funcionar el molí.
Mentre caminàvem anàvem explicant el funcionament del molí i vam veure per on entrava i sortia l’aigua que feia funcionar el molí.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Ratolins a informàtica!

Aquí teniu els ratolins que hem fet a informàtica!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Quines farigoles més boniques!

Mireu quines farigoles hem dibuixat!

Hem fet un dibuix al natural, mirant la farigola que havíem de plantar a l’hort. Semblen de veritat! Som uns artistes!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hem fet les nostres pròpies parades del mercat!

Després de visitar el mercat, cadascú de nosaltres ha dibuixat una parada del mercat: la fruiteria, la peixateria, la carnisseria, la fleca,…

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hem dibuixat els gegants a informàtica!

A l’hora d’informàtica hem dibuixat la Molinera i l’Argenter. Ens han quedat molt divertits! Els voleu veure? Endavant!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hem visitat els gegants!

Hola nens i nenes!

Aquest trimestre estem fent el Projecte Interdisciplinari “El nostre poble”. Els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat al Casal per veure els gegants. Allà ens han explicat la història de la molinera i l’argenter i els hem dibuixat.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Excursió a Girona!

Hola!

El passat 7 de març els alumnes de 1r, 2n i 3r vam anar d’excursió a Girona.

Ens van fer una visita guiada pel mercat: vam veure les parades, el subterrani on hi guarden la carn, les verdures, la fruita, el peix,.. i vam veure on fan els tallers de cuina gastronòmica.

Després vam anar a dinar al costat d’un parc i a la tarda vam entrar al Museu del Cinema. Ens van ensenyar com es feia el cinema abans i en el taller vam fer un taumàtrop!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Ratolins per penjar a la paret!

Hola a tots i a totes!

Com ja sabeu, els nens i nenes de primer estem fent el projecte dels ratolins. Per això, amb cartolines hem fet un ratolí ben gran per penjar a la paret de casa nostra! Voleu veure com ens han quedat?

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Fem un ratolí de cartolina

Després de fer el projete dels robots, els nens i nenes de primer hem decidit que treballarem “Els ratolins”. Aquesta setmana hem començat a parlar-ne, i a Plàstica hem fet un ratolí amb un rotlle de paper de vàter.

Hem pintat el rotlle de diferents colors, hem retallat cartolina per fer-li les orelles i li hem posat una cua de llana. Són molt divertits!

Publicat dins de General | Deixa un comentari