CANTEM EL DIA 6 DE JUNY, TOTS PLEGATS, 11 DEL MATÍ

Música, fas que les il·lusions es tornin realitat…

Que la música continuï formant part de l’educació dels nostres infants
(4 de juny de 2014)

LA NOSTRA ESCOLA HA PARTICIPAT EN ELS 25 ANYS DE CANTÀNIA, MOLTES FELICITATS ALS ALUMNES DE 5è I A LA TASCA DEL MESTRE DE MÚSICA, Sr. JORDI GINESTA CASAS.

Els alumnes de 2n han participat en la 1a Cantata del poble (Connecteu clicant)

SANT JORDI  2014

CERTAMEN DELS CICLES MITJÀ I SUPERIOR DE LECTURA EN VEU ALTA (Clica aquí)

El dimarts 18 de març, al matí, va tenir lloc el X Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
L’escola ha participat en la categoria en la qual participava el C. Superior, amb el nostre alumne de 6è finalista, l’Adrià Folch Casadellà. Enhorabona! perquè l’has fet molt bé!!!!

ENLLAÇ: Notícies a la carta.  PREINSCRIPCIONS  2014-2015

Donem les gràcies a tots i totes seguidors/res dels nostres blocs.

Sabem que estimeu i valoreu la nostra tasca educativa.

INAUGURACIÓ DE LA NOSTRA ESCOLA

Al marbre de la façana diu: “Fueron adquiridos los terrenos de este edificio por el Ayuntamiento presidido por D. Ramon Cama Sagarra. El acto de colocación de la primera piedra se celebró el día 16 de agosto de 1925, siendo presidido por el ilustre Sr. Delegado Gubernativo D. José Fernández Bosch y el Alcalde D. Luis de Caralt Fors.” “Los cimientos se abrieron en noviembre de 1926.” “Estas escuelas Municipales se terminaron e inauguraron el 14 de agosto de 1927.” Arquitecto Director: D. Julio Mª Fossas, constructores: Sres. Pallàs, Gamandé y Donadeu

La realitat no va coincidir amb les dates de la placa, ja que la primera pedra es va col·locar un dia abans i la inauguració va ser el dia 28 d’agost de 1927.

Consulteu sempre els articles recents

Adreça de la nostra pàgina web: http://www.xtec.cat/centres/a8019873/