La senyora rica

23 05 2008

Havia una vegada una senyora que no era ni rica ni pobre. Un dia va decidir anar de viatge a Africa,va treura la maleta i va comensar a pusar les seves coses.

El dia seguent va anar cap a l’aeroport per agafar el avió i quant va arribar a l’aeroport de Africa va anar buscar la seva maleta. Va veure una maleta igual que la seva i va pensar que era la seva maleta i la va agafar. la maleta pesaba molt per qué estava tot plena de diners.

Quant va arribar al seu hotel va pensar que es camviara per anar a visitar el zoo de Africa. Va obrir la maleta i estava tot plena de diners.

La senyora va dir, la meva maleta es magica i va gritar soc rica, soc rica, fare la volta del món.   

                                                 Awa


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat