EL MALTRACTAMENT ANIMAL ESTA PRESENT

Amb aquesta fotografia volem denunciar el maltractament als animals. Estem fent molt mal a la fauna terrestre i marina.

Treballant aquest tema, hem descobert que els hi fem molt mal als animals amb el plàstic, sobre tot als marins, però inspeccionant una mica més, hem descobert que els propis humans maltractem als animals com els toros, els gossos (sobre tot els llebrers), els animals del Zoològic, etc.

No volem que això segueixi passant per això utilitzem el

#ELSESTEMMATANT

Fí de curs

Aquest Divendres 22 de Juny farem LA FESTA de fi de curs 2017/2018 de l´escola.

Vam començar el curs 2008/2009, estem molt nerviosos i tristos, ja que l’any que ve no podrem gaudir d´aquesta festa.

Volem donar-vos les gràcies per tots els moments als vostre costat, per renyar-nos quan no ho vam fer bé, i per preocupar-vos  per nosaltres des de p3 fins a 6è.

GRÀCIES INFINITES!!

#UN PLNETA SENSE CONTAMINACIÓ PELS PLÀSTCS

Tot va comença perquè s’apropava el dia del medi ambient, 5 de Juny, i cada classe havia d’exposar alguna maqueta, mural…   Nosaltres vam respondre les següents preguntes:

  • QUAN PLASTIC RECOLLIM A L’ESCOLA?
  • QUIN ÉS EL PROCÉS DE RECICLATJE D’UNA AMPOLLA ?
  • COM AFECTA LA CONTAMINACIÓ A LA VIDA MARINA?
  • QUI VIU AL MAR MEDITERRANI?
  • SÓN INPRESCINDIBLES EL ENVASOS DE PLÀSTIC, LLAUNA O VIDRE?

Des d’aquí vam fer 5 grups per cada pregunta,  cada grup, va respondre la seva pregunta i a partir d’aquí vam fer 4 murals i una maqueta i aquest es el resultat del nostre projecte:

SARA I NÚRIA

Caixes dels personatges històrics

Hem començat un nou projecte relacionat amb la historia.

Hem fet diferents temes però un d’ells són les caixes dels personatges històrics.

En grups de dos hem anat obrint caixes que l’Esther ens donava per escollir. Una vegada cada grup tenia la seva caixa tota la classe van començar a obrir-les a la vegada.

Quan les van obrir totes les caixes dintre hi havien objectes  relacionats amb el personatge que teníem que esbrinar, després d’obrir les caixes l’Esther ens va donar un paper que es plantejaven  preguntes com qui creiem qui es, a que es dedicava …

Més tard l’Esther ens va donar una pista  ensenyant-nos uns personatges i aquells personatges eren uns dels nostres. Quan els van esbrinar tenien que buscar la seva biografia i fer el dibuix del personatge. Tot això va ser aquell  projecte dels personatges històrics.

 

Marc i Julia

COMENCEM CAIXES!

Abans de començar caixes vam fer jocs per coneixents millor.

I vam fer els següents jocs:

  1. L’estrella:

A l’estrella es juga hi ha 5 punts d’una estrella en un paper que has d’ escriure 5 respostes  d’ unes preguntes personals

 

2.Els puzles:

Per començar aquet joc els profés van repartir-nos una peça de puzle. Cada puzle tenia 4 peces. Aquet joc es tractava de que féssim preguntes a tots els nens per trobar el nostre grup.

 

Per últim vam escollir grups i caixa i Ara estem fent caixes amb els nostres grups.

 

 

Sara i Iker G.

UNA NOVA RODA DE MATEMÀTIQUES AMB LES MANS

Ja hem començat les matemàtiques amb les mans i la Merche, la Eva i la Ana. C, ens han fet una petita explicació. Ens van dir  que  hi han 5 racons matemàtics sobre la proporció:

  • Problemes
  • Jocs
  • Operacions
  • Numeració
  • Mesurem

Ara toca fer els grups. La veritat, es que no va costar fer els grups perquè vam decidir que el nostre grup de matemàtiques amb les mans, era el nostre grup de taula.

Ja estem llestos per començar una nova roda!

Tots estem treballant la proporcionalitat. Estem molt contents i aquest projecte matemàtic es molt interesant.

Ja hem acabat la roda, ara farem una petita proba per veure tot el que hem aprés!

 

Per:

Iker Lorente i Clara Merino.

 

COMENÇAMENT DEL TALLER D’ESCRIPTURA

En la primera roda del taller d’escriptura estem fen dos escric, que duraran dos setmanes, un dictat i ortografia. En escric tenim que escriure el títol, la introducció, el cos i el desenllaç. En dictat a vegades serà auditiu i també serà dictant un a l’altre. L’ortografia serà una fulla on tenim que anar col·locant correctament els connectors i així aprendrem quins són els connectors.

Melissa i Noor.

EL PRMER DIA DE CLASSE

El primer dia de classe, quan vam arribar vam trobar buida la classe. Nomes ens vam trobar una taula al mig de la classe  i al voltant hi havien cadires. A la taula hi havia  una motxilla de tela amb la signatura del Miquel Martí i Pol, i també hi havia un full que hi havia un dibuix de una motxilla, a sota de la motxilla estava la signatura del Miquel Martí i Pol i una frase que posava:

“El nostre destí mai és un lloc, sinó una nova forma de veure les coses”. (henry miller)

Ens vam reunir per parlar de quin es el significat de la frase que posava a el full. Després vam parlar de les nostres vacances de on hi havíem, on havem dormit, quants dies, etc. Ens van  donar la sorpresa de que tenim una mestre nova per les tardes. Després de el pati, vam fer una pluja de valors que volem tenir a classe. Ho vam posar en cartolines de colors y les vam posar al mural.

Quan vam anar per la tarda encara no va poder venir la mestre nova. Però a el dia següent vam veure a la nova mestre de les tardes, que es diu Esther. Com no ens coneixia va proposa l’Esther de fer el joc de “QUI ES QUI?”, que es tracta de: que cadascú escriu en un paper sobre ell caràcter, físic, el que li agrada….etc. Ella després els va llegir davant de la classe i tenia que esbrinar qui hi havia escrit cada full.  En els principis que va dir li va costar una ica però després ja anava esbrinar-lo millor.

 

Iris i Sara.

 

 

LES SELECIONS DELS DELEGATS

Les votacions dels delegats ho vam fer el divendres 6 d´octubre de 15:00 a 15:30.Qui es va presentar per ser delegat/da va ser l´Avril la Clara la Noor i el Rubèn.

L´urna estava formada per 3 mares de la classe, que eren la mare de la Clara, la Susana, la mare de la Avril, la Mari i la mare de la Ainara, la Eli. Cada una tenia una funció, la Susana i la Mari eren vocals que la seva funció era que taxaven els noms dels alumnes que anaven votant.  La Eli era la presidenta i la seva unció era fer el recompte de totes les votacions.

Quan van votar tots van quedar els resultats, la Clara va tenir 19 punts, l´Avril 13, el Rubèn 4 i la Noor 8.
Les guanyadores van ser en primera posició la Clara, i en segona posició l´Avril.