Aprenem a dividir

Aquest curs comencem a dividir. La primera vegada que ho van explicar alguns no ho vam entendre bé.

L’Àngel abans de dividir ens va posar càlcul mental  per saber millor les taules de multiplicar, perquè després sigui mes fàcil dividir. Aquesta activitat consisteix en fer totes les  operacions que podem fer en dos minuts. L’Àngel durant la primera setmana de novembre ens esta posant càlcul mental en dos minuts perquè a final de curs puguem fer totes les operacions. La primera vegada que ho vam fer a quasi tots els costava però a la segona ja vam millorar.

Ara ja sabem dividir millor perquè l’Àngel ho va explicar unes quantes vegades. Cada dia ens posa 2 o 3 divisions per millorar.

Article escrit per Xavi Amate.

DJ MUSICA

EN CLASSE  DE MÚSICA EL VICTOR  VA TINDRE UNA GRAN IDEA: QUE TOTA LA CLASSE TINGUI EL DRET A BARREJAR  CANÇONS I FER LES SEVES PROPIES PRODUCCIONS. ÉS MOLT  FACIL, ENTRANT  EN “WWW.DJ.COM”  I BUSCAR PEL YOUTUBE  CANÇONS QUE T´AGRADIN.

FET PER SÁNDOR.

La Mitjana

Sabeu com es calcula la mitjana? A l’escola ho hem resolt.

Hem començat a treballar la mitjana perquè vam treballar sobre la febre i vam fer un experiment. D’aquell experiment vam agafar 10 mesuraments. Amb els 10 mesuraments l’Àngel ens va dir que calculéssim la mitjana fent dues operacions: una suma i una divisió.

Ara sabem com és calcula la mitjana.

Fet per Yaiza Silva

El nostre USB

Aquest curs ens han donat un USB i comencem a utilitzar els ordinadors.

Fa dues setmanes que ens van donar el nostre USB a la nostra classe (5è A). Ens va fer entrega del USB el nostre professor Àngel després de firmar un paper de compromís perquè siguem responsables ja que si li passa alguna cosa a l’USB l’hauríem de pagar nosaltres. Ara ja tenim l’USB per fer feines de l’escola.

En conclusió ara sabem treballar amb més aplicacions a l’ordinador.

Article escrit per Marcos.

TENIM VISITA

El dijous 26 d’octubre, vam tenir la visita de una infermera,la tieta de la Yaiza C.

Va venir perquè, fent el tema de la febre, van sorgir moltes preguntes, llavors vam pensar que podia vindre algú que sàpiga respondre-les.

Vam aprendre coses sobre la febre, com que la temperatura puja quan tenim un virus i això provoca la febre, que la temperatura canvia constantment, que la febre és  l’augment de la temperatura per sobre de 37ºC, que la nostra temperatura és més alta per la tarda que pel matí, que la febre no és una malaltia, que de 40ºC cap a dalt és considera hiperpirèxia.

Ara sabem que és la febre i perquè la tenim.

Fet per Amanda Alegre.

bibliopati

Ha començat el bibliopati!!! El millor moment de la lectura! Voleu saber què és el bibliopati?

El bibliopati, com indica el seu nom, és una activitat que ens dóna l’oportunitat d’anar a la biblioteca a l’hora del pati. Pots anar els dilluns, els dimecres i els divendres. L’Eva s’encarrega dels préstecs i del bon ús dels llibres. Poden anar 3 persones de cada classe com a màxim. El que m’agrada de bibliopati és que és un espai tranquil i que hi ha molts llibres per llegir.

Jo ja he anat a bibliopati i estic llegint el llibre “el viatge del Titanic” i animo a tots/es les aficionades a la lectura a venir a llegir els seus llibres preferits.

Escrit per Alba González