Comiat 6è

Estimats nens i nenes!!

Ha arribat el dia. El dia d’acomiadar-nos. El dia del fins aviat… fins la propera. Perquè la vida dóna moltes voltes i estic convençuda que en uns anys em creuaré amb una infermera, un veterinari, un mestre del qual jo havia estat mestra… i n’estaré molt orgullosa perquè crec que podeu arribar molt lluny, tot és qüestió de creure-s’ho! ( i de treballar i esforçar-se, és clar).

Sou belluguets, inquiets, emocionals, participatius, diferents, iguals… i és que quina sort la nostra professió de poder ajudar en l’educació de petites grans persones com vosaltres!

Sou el futur i de vosaltres esperem el millor per crear una societat més democràtica, tolerant, respectuosa i empàtica.

Gràcies a tots i totes! Des de la meva “taula estrella”, passant pels “del ritme caribenyo”, per les “radio patio” i els “més bailongos”  fins als “ja ho faré demà”.

De tots i cadascun de vosaltres m’emporto un moment, un record, un somriure… He après molt aquests dos anys i espero que vosaltres també hàgiu après quelcom de mi. Gràcies!

Bona sort i endavant, sempre endavant!

Us Estimo!

Mavi

Aula de ciències 3r trimestre

Aquí teniu les fotos de l’aula de ciències!

Colònies a la Baronia de Rialb 2018

Ja teniu aquí les esperades fotos de les colònies! Us deixem un tastet de totes les activitats que vam fer: pàdel surf, caiac, tir amb arc, cursa d’orientació i banana…

Han estat tres dies genials on hem compartit molts bons moments i hem gaudit de molt bona companyia tots plegats!

PID Foundation

La Fundació “BARCELONA PID FOUNDATION” (Immunology & Infection) és una organització sense ànim de lucre constituïda l’any 2014 com una iniciativa d’un grup de professionals dedicats a l’atenció pediàtrica de les Immunodeficiències Primàries (IDP) i les seves complicacions infeccioses.

El programa “Les IDP a les escoles” té com a objectiu donar a conèixer aquestes malalties minoritàries cròniques a l’àmbit escolar, per conscienciar tota la comunitat educativa, a la vegada que es facilita que els nens i nenes puguin desenvolupar valors de cooperació i solidaritat realitzant accions que donin suport a la difusió de les IDP.

El programa ofereix l’oportunitat als alumnes de realitzar alguna acció de suport i /o solidaritat vers les persones afectades per aquesta malaltia crònica greu i realitzar un projecte grupal que aporti un aprenentatge vivencial partint d’una realitat concreta d’un company del grup classe o centre escolar.

Aquesta tarda han vingut a l’escola per realitzar quatre tallers amb els nens i les nenes de 6è i donar a conèixer la seva feina.

Clica la imatge per veure més fotos!

Aula de Ciències 2n Trimestre

Aquí tenim una mostra de tot el que hem treballat i ens hem divertit a l’aula de ciències durant el segon trimestre.

Mona de Pasqua

Després d’uns dies de vacances, tornem amb les piles carregades!

Aquest matí, els de 6è hem fet i decorat les mones de Pasqua per tal de poder esmorzar amb els nostres fillols. Ha sigut una bonica forma de començar el trimestre!

Activitat cultural

Avui hem anat al teatre Auditori per poder gaudir de l’espectacle “Zaquizamí”.

Visita a l’institut Celestí Bellera

Aquesta tarda hem estat de visita a l’institut Celestí Bellera. Allà la directora ens ha fet una xerrada sobre els diferents aspectes de l’institut. Després ens hem dividit en tres grups, els mateixos que els de tallers matemàtics, i hem fet tres tallers, un era d’experiments i l’hem fet al laboratori, un altre era una petita visita a l’aula de tecno amb en Toni, el professor d’aquesta matèria, i l’últim era a la biblioteca i consistia en veure un article que ens havien dedicat on es mostraven les diferents sortides dels de 1r d’ESO.

Aquí teniu unes fotos dels experiments que ens han ensenyat:

Voleu millorar la vostra ortografia?

Alumnes de 6è, si us preocupa que en els vostres textos apareguin moltes faltes d’ortografia, us oferim unes eines perquè pugueu practicar des de casa… És tan fàcil com entrar a la pàgina “Aventura’t amb l’ortografia” i podreu trobar un munt d’activitats per millorar aquesta.

Aula de Ciències 1r Trimestre

Durant el primer trimestre hem realitzat un munt d’experiments a l’aula de ciències. Aquí tenim una mostra de tot el que hem treballat i ens hem divertit.