QUÈ HI HA SOTA TERRA ? (Projecte de treball)

Aquest trimestre, els alumnes de quart b, hem fet el nostre projecte de treball. Entre tots i totes, vam pensar quin tema ens agradaria treballar i vam decidir aprendre què hi ha sota terra. Després, vam pensar entre tots què sabíem sobre el tema, i ho vam penjar al programa Padlet. Allà també vam escriure el que volíem saber,  diferents informacions que els alumnes han anat trobant, un poema sobre la Terra que es van inventar per parelles, i el que han aprés.

A la classe hem fet moltes activitats, vam fer un globus terraqui, per veure les diferents capes internes de la Terra. També vam fer amb fang un volcà,… Quan ja vam acabar el projecte per grups, i per ajudar-nos a fer una exposició a tots els nivells b de primària,vam fer un power-point . Si voleu veure el power-point, podeu veure’l des del Padlet.  Realment ha estat un projecte molt interessant !.

IMG_20170330_132322[1]

A la foto podeu veure alguns dels dossiers del projecte.

Clica aquí si vols veure alguns moments de la nostra feina amb el projecte