FEM MUSICOTERÀPIA A LA VINYOTA.

Els nens i nenes de tercer continuem fent el projecte de treball sobre Mollet, i volem conèixer de prop diferents serveis que ens ofereix la nostra localitat. Un d’aquests serveis és el centre de La Vinyota, que acull alumnes amb altres capacitats i que es troba al costat mateix de la nostra escola. Allà hem anat a fer una activitat de musicoteràpia, compartida amb els seus alumnes. Ha estat una experiència molt profitosa tant pels alumnes de La Vinyota com pels nostres alumnes.

Aquí teniu més fotos.

També hem visitat un altre servei municipal la biblioteca de Can Mulà. Allà ens  vam fer un joc  per tal de saber com funciona una biblioteca, i com es poden trobar els diferents materials. Alguns alumnes van aprofitar per demanar llibres de prèstec.