Anem de colònies

Tot el curs esperant aquest moment, i finalment va arribar: Hem anat de colònies!

El dimecres 17 de maig 42 alumnes de quart vam anar de colònies a Can Clarens, Vallgorguina. Allà hem fet tallers relacionats amb el món del circ, amb el Jordi i l’Helena, els nostres monitors. També hem pogut jugar i compartir amb tots els companys estones per a poder conèixer-nos millor, en un entorn envoltat de natura.

El mateix dimecres vam anar a fer una excursió fins al Dolmen de Vallgorgina, anomenat la pedra Gentil, i allà les tutores hem aprofitat per a treballar conceptes relacionats amb la pre-història que estem treballant a l’aula aquest trimestre.

Han estat unes colònies molt profitoses, i molt divertides,esperem que quedin guardades en algun racó del nostre cor.

Resultat d'imatges de can clarens

Si voleu veure algunes fotos feu click aquí

MÉS FOTOS!!!

L’Alcalde de Mollet ens visita!

Avui ens ha visitat a l’hora del pati,  l’excel·lentíssim alcalde de Mollet, el senyor Josep Monràs. Ha vingut acompanyat de la primera tinenta d’alcaldia la senyora Mireia Dionisio, i del regidor responsable d’ensenyament, el senyor Raúl Broto. El motiu de la seva visita ha estat convidar als alumnes de quart a la inauguració que es farà el proper dimecres 24 de maig, a les 5,30 de la tarda, del nou parc de les Pruneres.

Tot va començar amb la noticia que va portar una alumna de quart B, la Clàudia, de l’adaptació del parc de les Pruneres per a què els nens i nenes amb dificultats de mobilitat puguin accedir als seus jocs. Un altre alumne de quart B, l’Aleix, en sentir la notícia va pensar que seria bo que es fes aquesta adaptació dels jocs per a nens i nenes amb dificultat de mobilitat a altres parcs de Mollet. Tots els alumnes de la classe van estar d’acord i entre tots van pensar una manera de fer arribar aquesta proposta a l’alcalde de la ciutat. Amb els alumnes de quart A vam decidir fer una carta a l’alcalde. L’alcalde ens va contestar, i ens va dir que ens convidaria a la inauguració.

Entre les dues classes vam fer una segona carta a l’alcalde donant-li les gràcies per la seva carta. I aquesta setmana hem tingut l’agradable sorpresa de la seva visita. Tant els alumnes de quart A com els alumnes de quart B, van estar super emocionats i molt atents a les paraules que ens va dirigir l’alcalde i la tinent d’alcaldia.

Les tutores volem agrair que persones amb una agenda tan plena, hagin fet un forat per a fer-nos una visita a la nostra escola. Aquí podeu veure algunes imatges de la visita de l’alcalde.

IMG-20170516-WA0005 IMG-20170516-WA0004 IMG-20170516-WA0003

QUÈ HI HA SOTA TERRA ? (Projecte de treball)

Aquest trimestre, els alumnes de quart b, hem fet el nostre projecte de treball. Entre tots i totes, vam pensar quin tema ens agradaria treballar i vam decidir aprendre què hi ha sota terra. Després, vam pensar entre tots què sabíem sobre el tema, i ho vam penjar al programa Padlet. Allà també vam escriure el que volíem saber,  diferents informacions que els alumnes han anat trobant, un poema sobre la Terra que es van inventar per parelles, i el que han aprés.

A la classe hem fet moltes activitats, vam fer un globus terraqui, per veure les diferents capes internes de la Terra. També vam fer amb fang un volcà,… Quan ja vam acabar el projecte per grups, i per ajudar-nos a fer una exposició a tots els nivells b de primària,vam fer un power-point . Si voleu veure el power-point, podeu veure’l des del Padlet.  Realment ha estat un projecte molt interessant !.

IMG_20170330_132322[1]

A la foto podeu veure alguns dels dossiers del projecte.

Clica aquí si vols veure alguns moments de la nostra feina amb el projecte

PROJECTE DE CURS

Al llarg d’aquestes tres últimes setmanes, els alumnes de 4t A hem elaborat un projecte anomenat: COM SERÀ EL FUTUR DEL PLANETA?

Hem realitzat un munt d’activitats relacionades amb aquest tema, entre els sis grups vam treballar:

• La contaminació
  • El clima i la Terra
  • Les energies, el petroli i els cotxes del futur
  • Les noves tecnologies a les cases del futur
  • El menjar del futur
  • Què podem fer ara?

Després de fer un treball de recerca d’informació i d’organitzar-la, l’hem explicat als nostres companys mitjançant un mural i un power point. També hem fet servir el padlet per penjar vídeos i d’altres enllaços web per tal que tothom hi tingués accés. A més, hem elaborat unes maquetes molt originals i ho hem exposat tot al passadís de l’escola!

Cliqueu l’enllaç següent per veure algunes fotografies:

Carnaval 2017

Amb uns dies de retard per causa de la pluja, finalment avui dimarts 28 de febrer hem celebrat el Caranaval al pati de l’escola. Ens hem disfressat de Barraló, hem fet la rua de Carnaval, cada cicle ha ballat una dança i tots junts hem ballat el Ball del Barraló.

Cliqueu aquí si voleu mirar fotos de la nostra celebració del Carnaval

Cliqueu aquí si voleu mirar el vídeo del Ball del Barraló