Quart

DECORACIÓ PASSADÍS (Tardor i Castanyada)

Amb motiu de la tardor i la festa de la castanyada, els alumnes del cicle mitjà hem elaborat unes fulles de cartolina amb diferents colors per tal de decorar el passadís. Han quedat molt boniques!!

Tot seguit hem aprofitat alguna sessió de plàstica per elaborar les nostres pròpies paperines per ficar les castanyes el dia de la castanyada. Mmmm…. estaven boníssimes!

Ah i com no… a la tarda sessió de cinema “El retorno de las brujas” de Disney.

Aquí teniu un petit recull.

L’HORT DEL PICASSO

Els alumnes de quart hem començat a treballar a l’hort de l’escola.

Primerament hem agut de conèixer algunes eines i saber identificar algunes de les llavors que plantarem (coliflors, col, bledes, pastanagues, enciam, pèsols, faves i raves).

El primer que hem fet ha estat preparar el terra per poder plantar, fer els cavallons i tot seguit plantar les llavors per finalment regar… Ara només ens cal esperar a que comenci tot a créixer.

LABORATORI DELS SENTITS (EL GUST)

A medi estem estudiant els sentits. Hem baixat al laboratori i amb un antifaç hem hagut de tastar diferents aliments, esbrinar quins eren, quin tipus de gust tenien i amb quina part de la llengua els notàvem més. La xocolata ens ha encantat però el cafè no tant!