Tercer

MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES (Can Mercader-Cornellà)

Els alumnes de tercer, amb motiu de l’estudi de les figures geomètriques, hem fet una sortida al Museu de les Matemàtiques situat al parc de Can Mercader a Cornellà. Primerament hem fet una sessió de racons de jocs relacionats amb la geometria (tangram, simetria, sèries…) i després una segona part on vam construir diferents formes a partir de cosos geomètrics (triangles, rectangles, pentàgons, exàgons i rombes). Ens ha agradat molt i ha estat força divertit.

RACONS

Els racons són molt variats: de matemàtiques, de català, de jocs, d’anglès, de llengua… Els sis racons es mantenen durant 6 setmanes amb la idea que tots els alumnes passin per tots els racons i puguin gaudir de tots. Ells ja tenen clar que no es poden repetir, doncs cada setmana apunten el que fan i el valoren un cop acabat.

DIA DE LES JOGUINES 3r

Després de les vacances de Nadal i que els Reis Mags es van portar molt bé, vam voler gaudir d’un dia de joguines tots junts. Ens van portar moltes coses… ha estat una tarda fantàstica i divertida!

CONCERT NADAL 3r A

CONCERT NADAL 3r B

CONTES DE TARDOR

Els alumnes de cinquè ens han explicat uns contes tot representant-los. Ho han fet genial i ens ho hem passat d’allò més bé.