HEM ANAT A FER ESGRIMA

L’alumnat de 4t explica l’experiència:

Anar a fer esgrima va ser molt divertit, vam anar el divendres 4 de maig al SAM.

Ens vam trobar amb tres escoles més. Després ens van explicar que faríem. Passaríem per diverses proves o més ben dit activitats.

Com que hi havia un circuit amb vuit estacions ens vam dividir en 8 grups cada classe. A cada estació hi havia nens i nenes de totes les escoles.

Hi havia una estació per treballar les cames, l’agilitat.Hi havia una escala al terra, cèrcols i una pilota.

El joc d’arrencar cues amb un sabre d’escuma que era per defensar-se.

All-focus

En una altra estació jugaves al mocador però et movies com si fessis esgrima.

En una altra amb el floret havíem de tocar un gomet que deia el monitor.

També hi havia un parell d’estacions on fèiem combats, amb àrbitre i sense.

Abans de marxar ens van explicar que hi havia tres tipus d’armes: floret, espasa i sabre. Després ens van fer una demostració de combat amb espasa.