BONES VACANCES!

Ja ha arribat el fi de curs i volem desitjar-vos a tots unes bones vacances i un bon estiu. Disfruteu i descanseu, i agafeu forces per al proper curs.

Jornada d’atletisme

El dia 20 de juny tots els alumnes de primària de l’escola ens hem desplaçat fins a les pistes d’atletisme d’Arbeca per fer una jornada d’atletisme, ens ha acompanyat el bon temps i finalment hem marxat tots amb una medalla ben merescuda!.

Publicat dins de General, qui som, sortides | Deixa un comentari

Sortida “A pas d’aigua”

El divendres 14 de juny , finalment hem pogut fer la sortida amb l’equip del Cda de Juneda . Hem fet una classe pràcitca i dinàmica per conèixer la feina de ” lo canaler”. AMb autocar ens hem desplaçat fins al Collet i després hem anat seguint el curs de la quarta sèquia del Canal d’Urgell fins a Juneda. Una colla de Km!

Publicat dins de General, sortides | Deixa un comentari

Sortida del terce trimestre a Barcelona

El divendres, 7 de juny vam fer la sortida del tercer trimestre a Barcelona. La primera visita va ser al CosmoCaixa on vam visitar el museu de la ciència, el bosc inundat i finalment una sesió al Planetari on ens van fer una molt interessant explicació de les fases de la lluna.
La segona visita a l’Imax on vam visionar una pel·lícula del cos humà i per arrodonir el dia a la tarda vam visitar l’esposició de George Méliès al CaixaFòrum.
Aquí us deixem les fotografies i videos fruit d’aquesta sortida . Esperem que us agradin! . S’agraeixen els comentaris!

Publicat dins de General, projecte, sortides | Deixa un comentari

Ens visita l’Àlvar Mongrell

El passat tres de juny l’Àlvar Mongrell, pare de dos nens de l’Escola, va visitar els alumnes de 4t a l’aula d’anglès per explicar-los la seva experiència com a estudiant en un institut de secundària a Dakota del Nord, així com les tasques que duu a terme com a veterinari. La xerrada va ser en llengua anglesa i els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé. Allò que els va sorprendre més va ser el vídeo d’una operació realitzada per l’Àlvar. Li agraïm molt la seva visita, així com el seu entusiasme i el temps que ha dedicat a preparar la presentació. Esperem comptar amb ell en properes ocasions.

VISITA A L’AJUNTAMENT

Després de treballar a l’ àrea de coneixement del medi l’ Ajuntament, hem decidit fer una visita al nostre ajuntament.
El Sr. Alcalde, Antoni Villas, ens va explicar el funcionament, qui el formava, ….. i va respondre amablement a totes les nostres preguntes.
Va ser genial!!

Premis Sant Jordi 2013