Música!

Avui a la classe de música hem fet l’audició d’una peça mundialment coneguda: El Rondó Alla Turca (marxa turca) del compositor W.A Mozart.

Primer hem vist un vídeo i hem pogut deduir que el compositor, mort ja fa mooolts anys, portava perruca!

Aquí us deixo el vídeo per si el voleu tornar a mirar!

Imatge de previsualització de YouTube

Seguidament hem cantat els diferents ritmes que apareixen a la primera part del rondó i després hem portat la pulsació i el ritme amb percussió corporal i amb instruments de petita percussió.

Imatge de previsualització de YouTube

___________________________________________________15/11/18

ELS FRUITS DE LA TARDOR

Aquest dijous, els espies de 1r de primària,  van venir a veure el nostre racó de fruits de la tardor. Els va agradar molt!

Per veure més fotos clica aquí

________________________________________________ 10/11/2018

LA FESTA DE LA TARDOR

El dimecres passat a l’escola vam celebrar la festa de la tardor! Al matí vam preparar la nostra part del pica-pica i els nens i nenes de la comunitat de petits vam fer gotets plens de iogurt amb melmelada de préssec o de maduixa i cereals per sobre. Van quedar boníssims!! Som uns grans cuiners i cuineres!!

Feu clic aquí per veure més fotos

Ja tenim el nostre gegant i la nostra geganta!

Oi que són molt grans?

Si vols veure més fotos, fes click aquí!

________________________________________ 6/10/2018

JA TENIM NOM!!!

Després d’una votació democràtica, ja tenim nom per la classe!!

Som la classe dels GEGANTS I LES GEGANTES

25/09/2018

BENVINGUTS/ES AL NOU CURS 2018/19

Aquesta setmana hem començar el nou curs escolar!!

Ens hem retrobat tots i totes de nou i estem molt contents i amb moltes ganes d’aprendre coses noves i gaudir d’aquest curs.

Aquests dies hem estat preparant l’aula per deixar-la ben bonica i fent ús del divers material de joc que hi tenim! Ens ho hem passat molt i molt bé!

Estem preparats per iniciar aquest nou curs!!

14/09/2018

Poc a poc anem descobrint els materials de l’aula de P5…

Per cert, encara no tenim nom!

21/09/2018